Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Mannen min har kasta kortet sitt. Helt sant. Han gjorde det med vilje fordi han "ikke tenkte å stemme" Jeg har fått stramma ham opp, så han skjønner hvorfor det er viktig å gjøre det.,men så er altså kortet kasta. Får han stemme allikevel? Anonymous poster hash: 5bf5a...e5f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Ja Anonymous poster hash: 63056...f96
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Det får han. Ta med legitimasjon og står han på lista så får han selvsagt stemme Anonymous poster hash: fa31a...9e8
Mamma_til_2 Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 ikke meningen og kuppe tråden din men har ett valg spm kan man gå og stemme hvor som helst i kommunen man står folkeregistrert i? har ikke valgkortet det forsvant i en storopprydding!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 ikke meningen og kuppe tråden din men har ett valg spm kan man gå og stemme hvor som helst i kommunen man står folkeregistrert i? har ikke valgkortet det forsvant i en storopprydding!!! I større byer tror jeg at man må stemme i det lokalet man har fått tidelt, men i mindre byer og kommuner er det sikkert det samme. Ring kommunen din og spør Anonymous poster hash: fa31a...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå