Gå til innhold

Har flyttet, hvor stemme i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har flyttet til ny kommune. Ny folkeregistrert adresse. Valgkortet har gammel adresse. Stemmer jeg i ny eller gammel kommune?

Ønsker virkelig nettstemming for alle. Hadde gjort det så mye enklere...

Anonymous poster hash: 68ef3...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på valgkortet mitt i alle fall at jeg skal stemme der jeg hadde bostedsadresse 1. juli i år. 

Skrevet

Da må du stemme i gammel kommune. Hvis du hadde forhåndstemt så kunne du ha stemt i ny kommune. Men det er for sent nå, siste frist for dette var i går.

Og så komplisert er det da ikke, det er jo bare to klikk på nettet, og du har svar på alt du lurer på....

Anonymous poster hash: 363da...505

Skrevet

Da må du stemme i gammel kommune. Hvis du hadde forhåndstemt så kunne du ha stemt i ny kommune. Men det er for sent nå, siste frist for dette var i går.

Og så komplisert er det da ikke, det er jo bare to klikk på nettet, og du har svar på alt du lurer på....

Anonymous poster hash: 363da...505

Prøvde å søke på nett for å få svar men fant ikke. Men takk skal du ha for svar.

Skrevet

Det står på valgkortet mitt i alle fall at jeg skal stemme der jeg hadde bostedsadresse 1. juli i år.

Har ikke lest på den jeg, men det passer jo fint. Jobber i gammel kommune.

Takk

Skrevet

Det står på valgkortet hvor/i hvilket lokale man skal stemme. Har man ikke forhåndsstemt, noe man kan gjøre (kunne gjøre) i en hvilken som helst kommune, må man til lokale som er oppgitt på valgkortet.

Anonymous poster hash: d1973...cc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...