Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Er det mulig å kjenne spark utenpå såå tidlig?? Har kjent omtrent daglig bevegelse og små dytt i en uke nå og nå kjente jeg jaggu to spark utenpå også! Er det jeg som innbiller meg ting eller er det mulig? Anonymous poster hash: 78748...14f
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 (endret) jeg kjente ikke liv før i uke 21 uker + 4 dager,og utenpå uke 25,men jeg er ganske kraftig, dette var min andre sønn, den jeg har i magen nå,kjente jeg liv i uke 13 og utenpå uke 20,så er sikkert mulig ja . min første kjente jeg ikke liv med før uke 25 og uten på 26 uker + 5 dager så er vel, veldig opp og ned og kan jo hende jeg kjente første mann før også,men var ikke sikker på hva det var Endret 6. september 2013 av Anonymbruker85
Countess Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Jeg kjente det i uke 17 første gang jeg gikk gravid, og jeg kunne også kjenne det på utsiden da. Med andre kjente jeg det i uke 15, og på utsiden i uke 17 ca. Herlig følelse! Gratulerer
Lyckelin Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 med førstemann kjente jeg daglige spark fra uke 16 :-) Gleder meg til å begynne å kjenne spark igjen <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå