Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Eller har det litt i bakhode allerede nå...? Anonymous poster hash: 492cf...450
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Ikke jeg, feirer ikke jul, kjøperikke gaver ei heller får gaver. Deilig! Anonymous poster hash: 8f2cc...816
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Grue seg?? Jula er jo fantastisk!! :-) Jeg gleder meg som et barn hvert år. Må begynne med både gaver, kalender og forberedelser tidlig i år, grunnet termin i de tider. Enda mer å glede seg til! Anonymous poster hash: 3b63c...4af
Isola&Lille+julegave Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Gleder meg veldig!! Får ny baby. I tillegg skal jeg lage julen så magisk for treåringen som mulig med å lage julegaver, bake julekaker, synge julesanger, ha pakkekalender, lese julehistorier osv. Elsker jul!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Grue seg?? Jula er jo fantastisk!! :-) Jeg gleder meg som et barn hvert år. Må begynne med både gaver, kalender og forberedelser tidlig i år, grunnet termin i de tider. Enda mer å glede seg til! Anonymous poster hash: 3b63c...4af Ja, er faktisk mange mennesker som gruer seg til jul... Anonymous poster hash: 492cf...450
It's all about me Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Er ferdig med alle tre julekalenderene og er godt igang med gavene, så julen er velkommen når den tiden er her igjen. Gruer meg mer til snø og glatte veier.....
Natti11 Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Gleder meg veldig egentlig jeg. Første jul med den lille , forloveden min og familien hans som er en kjempe fin gjeng .
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Nei, jeg gleder meg. Men desember betyr mye jobb og mye stress, så vi har startet med julegaver for lenge siden. På jobb er julebestillinger i full gang. Men meg og min mann skal vaske hus og gjøre i stand siste uka i november. Da tar jeg meg alltid noen dager fri for å få gjort unna dette slik at vi kan bruke desember til kos. Har lange dager på jobb og mange juleavsluttninger, konserter vi må på. Så deilig å få tid til dette uten å stresse med alt annet. Bare gavene til ungene og pynte huset (den kjedelige vaskingen er jo ferdig) I år feires det ikke koe på julaften hos oss. Meg og mannen jobber, siden ungene er hos sine andre foreldre. Så julaften blir en rolig dag i sofakroken for meg alene. Faktisk blitt ganske koselig det også, deilig etter en stressende dag på jobb. Får sett mannen noen timer før han drar på jobb. Ungene drar på kvelden lillejulaften og kommer tilbake første juledag. Andre juledag er alle hjemme i heimen igjen, så da koser vi oss. Åpner gaver og koser oss i pysjen hele dagen. Vi lager ikke julaften på ny, men det har blitt en kosedag for oss. Ungene er veldig fornøyde med denne løsningen. De kan ta med gavene til den andre foreldren, men det ønsker de ikke for der åpnes en og en gave. Og det blir ett stress om å åpne pakker fort for å komme gjennom gavehaugen før det er en ny dag. Så de ønsker å åpne de her annen juledag, kose seg med gavene sine. Leke med de. Anonymous poster hash: 5aeac...c39
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Ikke jeg, feirer ikke jul, kjøperikke gaver ei heller får gaver. Deilig! Anonymous poster hash: 8f2cc...816 Hvorfor ikke? :-) Det er på ingen måte frekkt ment, jeg er bare nysgjerrig på om det er et valg du har tatt, eller om det har noe med feks. din tro å gjøre. Anonymous poster hash: d9c2f...ac3
Edelweis Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Jeg gleder meg som bare det. første jula vi skal feire alene med bare meg, mannen og barna =)
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Gleder meg masse jeg 6 jula for min elsde sønn og første for min minste,så kommer lillebror/søster i januar
Dailis Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Gleder meg Kos med familien og nyfødt baby
MammantilNurket Skrevet 6. september 2013 #14 Skrevet 6. september 2013 Gleder meg til en rolig desembermåned (for første gang på maaaange år) i permisjon og gleder meg til å feire Nurkets første jul sammen med Kjæresten og familien i mye huset vårt har store planer om hjemmelaget "eggnog", julekalender til Kjæresten, julekaker og hjemmelaget sursild, pynting av juletre og Luciafeiring ... MEN midt i glitter og kakemenn er det også viktig å huske på at mange opplever julen som en svært vanskelig tid. Jeg synes at om man vet om noen som er alene i julen skal man invitere dem hjem til seg
Frokens Skrevet 6. september 2013 #15 Skrevet 6. september 2013 Jeg gruer meg masse. Blir andre jul etter skilsmissen og denne julen skal de til pappaen sin. Snufs
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Jeg gru/gleder meg. Gleder meg til første jul med barn men gruer meg til å velge hvem vi skal feire med, blir noen besteforeldre som blir skuffa uansett når vi begge har skilte foreldre :/ Anonymous poster hash: b1e81...4e8
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #17 Skrevet 7. september 2013 Jeg gruer meg til alt jeg ikke har energi til å ordne og alt som skal gjøres, men gleder meg til stemningen og glade barn. Pp spm ditt virker det som om du gruer deg. Kan du evt si noe om hvorfor?! Anonymous poster hash: 87457...04f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 Eller har det litt i bakhode allerede nå...? Anonymous poster hash: 492cf...450 Jeg grue meg litt, men det er ikke fordi jeg ikke liker jula. Jeg er egentlig et skikkelig julemenneske som tidligere har brukt mye tid, energi og penger på den perfekte jula. Jeg syns det var moro Men så er jeg blitt syk og alt ekstra jeg meg forsterkede symptomer. Etc har sønnen min bursdag i dag så i går måtte jeg bake to kaker i tillegg til å lage middag, noe som resulterte i kvalme, svimmelhet og rett i seng kl 21.00... Så jeg steller i stand til jul for barnas skyld mens jeg går rundt å er syk hele tiden. Anonymous poster hash: 141e8...8b1
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #19 Skrevet 7. september 2013 Gleder meg;-) første jul med lillegutt, julaften feires hos mine foreldre, til samboerens 1 juledag. Skal ha en rolig advent. Kun julekalender på samboer da lillegutt er for liten. Ferdig med et par gaver allerede og vet hva jeg skal kjøpe til resten:-) Anonymous poster hash: b1e52...123
Gjest Julia1984 Skrevet 7. september 2013 #20 Skrevet 7. september 2013 Grue seg?? Jula er jo fantastisk!! :-) Jeg gleder meg som et barn hvert år. Må begynne med både gaver, kalender og forberedelser tidlig i år, grunnet termin i de tider. Enda mer å glede seg til! Anonymous poster hash: 3b63c...4af For et svar! Du vet det er mange mennesker som gruer seg til jul pga familiesituasjon og andre årsaker?
Dini Skrevet 7. september 2013 #21 Skrevet 7. september 2013 Jeg er en av de som gleder meg, men jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å få ut av jula i år med en baby på rundt 1 mnd på den tiden Vi får se og ta det litt som det kommer.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #22 Skrevet 7. september 2013 Jeg gleder meg. Men samtidig blir det en vanskelig jul, fordi det sannsynligvis er siste julen mamma lever, om hun lever så lenge. Og hun er så dårlig at hun ikke kan flyttes fra der hun er, så jeg må reise fram og tilbake mellom familiemedlemmer i desember, en åtte timers kjøretur en vei. Men det blir koselig å se de glade barna på julaften, latter, god mat og koselig selskap. Anonymous poster hash: 4e7c3...2be
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #23 Skrevet 7. september 2013 Jeg gruer meg masse. Blir andre jul etter skilsmissen og denne julen skal de til pappaen sin. Snufs Du har ansvar for barn???? Leste bloggen din og du er jo svært psykisk syk med spiseforstyrrelse. Håper barnevernet er innblandet eller at far har hovedomsorgen? Anonymous poster hash: 9d5d7...282
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #24 Skrevet 7. september 2013 Jeg er av de som gleder seg har termin i juletider og julen skal feires her. Vi får besteforeldre etc på besøk som er forberedt på å ta over skuta om ting skulle skje Har begynt på julegavene og snart ferdig med kalenderen til ungene. Ser frem til en rolig desember der vi kan kose oss med baking og hobbyting. Anonymous poster hash: d83e3...b42
GeeGee Skrevet 7. september 2013 #25 Skrevet 7. september 2013 Grue seg?? Jula er jo fantastisk!! :-)Jeg gleder meg som et barn hvert år. Må begynne med både gaver, kalender og forberedelser tidlig i år, grunnet termin i de tider.Enda mer å glede seg til! Anonymous poster hash: 3b63c...4af Grue seg?? Jula er jo fantastisk!! :-)Jeg gleder meg som et barn hvert år. Må begynne med både gaver, kalender og forberedelser tidlig i år, grunnet termin i de tider.Enda mer å glede seg til! Anonymous poster hash: 3b63c...4af Jeg ser at du har mye å glede deg til, det er kjempefott, du er heldig! Men husk at det er mange som ikke gleder seg, pga skilsmisse, sykdom eller andre ting som gjør høytiden kjip. Det er litt respektløst å svare på den måten du gjør her. Jeg er heldig, jeg gleder meg til jul! Skal feire med mann og barn, og mine foreldre og broren min. Etter et par år med mye sykdom og kjipe situasjoner fortjener vi en god julefeiring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå