Gå til innhold

Ble mannen din fristet av andre jenter, da du var gravid?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange som skriver/snakker om at mannen var utro da du gikk gravid... 

Anonymous poster hash: 69933...eff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tilfelle er jeg veldig glad for at han ikke fortalte meg det. Det hadde jeg ikke tatt pent med alle hormonene susende rundt i kroppen. Jeg var et troll uten like :P

Skrevet

Nei, tror faktisk den perioden jeg var gravid var den perioden han har syntes jeg har vært mest sexy. Han liker meg nå også altså :P Men følte at han nesten ikke kunne ta øynene vekk fra meg de siste 5 mnd av svangerskapet!

Skrevet

Jeg tror ikke det, han har i hvert fall vært klok nok til å ikke si noe om det :P Han var ikke utro. Men jeg merket jo at lysten på meg var litt laber mot slutten, og han var veldig fornøyd da magen forsvant.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Her virker det nesten som han har mer lyst på meg som gravid:)

Anonymous poster hash: 76465...dd8

Skrevet

Nei.

Han klarer seg uten sex LENGE. Verre med meg, men jeg har heller ikke vurdert andre.

Anonymous poster hash: 4c98e...c27
Skrevet

Altså, jeg tror han (uavhengig av graviditet eller ikke) lar seg friste av andre pene kvinner innimellom, såpass realistisk er jeg da :-) Men om det var spesielt i graviditeten, det vet jeg ikke noe om, i så fall har han klokelig skjult det godt!

Anonymous poster hash: a2745...133
Skrevet

Håper da ikke det:o

Men nå syntes han jeg fikk en slags gravid glød over meg. Gudene vet hva han så (annet enn ett berg som vokste og mus som ble bollemus), men merket godt at graviditeten ikke var noe hinder for han;d

Hehe

Men man vet jo fsktisk aldri da:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...