Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 villapaprika.no ? Eller tar jeg feil, men det ser ikke sånn ut? Anonymous poster hash: f1668...ec9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Hva er det? Villapaprika.no ? Anonymous poster hash: 66ce6...872
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Hva er det? Villapaprika.no ? Anonymous poster hash: 66ce6...872 ? Anonymous poster hash: f1668...ec9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 joda, hun har det... hun kjøpte jo TM design stoler, som vi andre kan drømme om, og så er de plutselig erstattet etter en mnd. Greit nok at hun reklamerer for egne varer, men da kan hun skrive det nesten.. for det grenser jo til galskap.. Anonymous poster hash: d1bda...725
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 joda, hun har det... hun kjøpte jo TM design stoler, som vi andre kan drømme om, og så er de plutselig erstattet etter en mnd. Greit nok at hun reklamerer for egne varer, men da kan hun skrive det nesten.. for det grenser jo til galskap.. Anonymous poster hash: d1bda...725 Det var det jeg mente ja... Jeg følger støtt med på bloggen, og la merke til det istad, jeg tenkte wtf?? De var jo nydelige...og det har hun ikke sagt noe om på bloggen. Dette blir grensen til galskap, ærlig talt. Anonymous poster hash: f1668...ec9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 joda, hun har det... hun kjøpte jo TM design stoler, som vi andre kan drømme om, og så er de plutselig erstattet etter en mnd. Greit nok at hun reklamerer for egne varer, men da kan hun skrive det nesten.. for det grenser jo til galskap.. Anonymous poster hash: d1bda...725 Det var det jeg mente ja... Jeg følger støtt med på bloggen, og la merke til det istad, jeg tenkte wtf?? De var jo nydelige...og det har hun ikke sagt noe om på bloggen. Dette blir grensen til galskap, ærlig talt. Anonymous poster hash: f1668...ec9 Helt enig! Hun kjøper jo så mye møbler, at man kan ikke rekke og følge med i svingene. Må gå knakende godt den butikken, med det budsjettet hun har! :-p Anonymous poster hash: d1bda...725
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 joda, hun har det... hun kjøpte jo TM design stoler, som vi andre kan drømme om, og så er de plutselig erstattet etter en mnd. Greit nok at hun reklamerer for egne varer, men da kan hun skrive det nesten.. for det grenser jo til galskap.. Anonymous poster hash: d1bda...725 Det var det jeg mente ja... Jeg følger støtt med på bloggen, og la merke til det istad, jeg tenkte wtf?? De var jo nydelige...og det har hun ikke sagt noe om på bloggen. Dette blir grensen til galskap, ærlig talt.Anonymous poster hash: f1668...ec9 Helt enig! Hun kjøper jo så mye møbler, at man kan ikke rekke og følge med i svingene. Må gå knakende godt den butikken, med det budsjettet hun har! :-p Anonymous poster hash: d1bda...725 Jah, det ser nemlig sånn ut.. Ser jo på kommentarene på bloggen, Instagram og Facebook bilder av det folk har kjøpt hos henne og stadig kjøper, så det må gå jævlig bra Dyrt men folk kjøper det. Anonymous poster hash: f1668...ec9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Det vet jeg ikke, men naboen min har fått nye kjøkkengardiner, hvis det kunne interessere? Anonymous poster hash: ddad6...ee4
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Det vet jeg ikke, men naboen min har fått nye kjøkkengardiner, hvis det kunne interessere? Anonymous poster hash: ddad6...ee4 interesserer ikke meg ihvertfall :-p Men takk for infoen, supert!! ;-) Anonymous poster hash: d1bda...725
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Det vet jeg ikke, men naboen min har fått nye kjøkkengardiner, hvis det kunne interessere?Anonymous poster hash: ddad6...ee4 La meg gjette, og du ble missunelig Anonymous poster hash: f1668...ec9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Det vet jeg ikke, men naboen min har fått nye kjøkkengardiner, hvis det kunne interessere?Anonymous poster hash: ddad6...ee4 La meg gjette, og du ble missunelig Anonymous poster hash: f1668...ec9 Ja, jei ble sjempemissunelig. Jei har ikke sjøpt nye gardiner siden august så jei er sjempemissunelig Anonymous poster hash: ddad6...ee4
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Det vet jeg ikke, men naboen min har fått nye kjøkkengardiner, hvis det kunne interessere?Anonymous poster hash: ddad6...ee4 La meg gjette, og du ble missunelig Anonymous poster hash: f1668...ec9 Ja, jei ble sjempemissunelig. Jei har ikke sjøpt nye gardiner siden august så jei er sjempemissunelig Anonymous poster hash: ddad6...ee4 Så smålig. Anonymous poster hash: f1668...ec9
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Who cares??? Anonymous poster hash: 7946b...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå