Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Synes sminken ikke kler henne og håret og fargen på håret gjør at hun ser så hard ut! Men hun er en kjempepen dame da. Anonymous poster hash: 11352...61d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Synes det ser ut som hun har hatt plastikk kirurgi i ansiktet. Pen dame har hun alltid vært. Anonymous poster hash: 53b0b...6a3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 trodde sminke skulle fremheve fine ansiktstrekk jeg, synd å ødelegge utseende sitt med den sminka. Anonymous poster hash: bce8b...8a6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Føler egentlig ikke det er sminken som gjør det, men heller den svarte tykke genseren mot det svarte lange håret.. Da blir ansiktet så hvitt mot det svarte og den røde leppestiften kommer jo ikke til sin rett! Anonymous poster hash: e53b7...1b6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Sitter og lurer på hva som har skjedd med henne. Hun var jo så pen før.. Anonymous poster hash: 16c57...989
MammantilNurket Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Litt mye botox ... og som jeg sa i forrige uke: " SPARK STYLISTEN!!!"
It's all about me Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Sorry Lene, men hun ser helt jævlig ut. Som en opprørsk fjortis
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Like plastikk som den Barbie dukka hun en gang sang om. Tragisk antrekk. Var veldig pen før. Anonymous poster hash: a3b3c...4b8
Rivjernet Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Hun er veldig pen, men stilen er ikke helt bra.. Sorry, Lene!
Musemora Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Ikke bra. Og så er hun så fryktelig tilgjort. Skal være så krampaktig kul.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 ser på opptak nå, og det er ikke bare sminke som er fæl.. blir flau av å se på hvordan ho oppfører seg...dopa eller ???? Anonymous poster hash: 85ce4...c72
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 ser på opptak nå, og det er ikke bare sminke som er fæl.. blir flau av å se på hvordan ho oppfører seg...dopa eller ???? Anonymous poster hash: 85ce4...c72 Link? Anonymous poster hash: ebb6b...8cf
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 6. september 2013 #14 Skrevet 6. september 2013 Blir så flau at jeg må se vekk når hun gjør det der "mer" med hendene.. Hun er kjempe pen, men håret ser helt forferdelig ut. Ser fett og slitt ut..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #15 Skrevet 7. september 2013 Litt mye botox ... og som jeg sa i forrige uke: " SPARK STYLISTEN!!!" Er du fra Finnmark? Tror jeg kjenner en 27 årig lærer som nettopp fikk sitt første barn og er fra Finnmark. Hun minner veldig om deg! Anonymous poster hash: d2ba7...c50
Gjest Julia1984 Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Kunstig utseende på henne. Hun VAR veldig pen før. Ikke mye pen lenger...
MammantilNurket Skrevet 7. september 2013 #17 Skrevet 7. september 2013 Litt mye botox ... og som jeg sa i forrige uke: " SPARK STYLISTEN!!!" Er du fra Finnmark? Tror jeg kjenner en 27 årig lærer som nettopp fikk sitt første barn og er fra Finnmark. Hun minner veldig om deg! Anonymous poster hash: d2ba7...c50 Hun høres veldig kul ut, men jeg er 34 og har dessverre aldri fått mulighet til å bevege meg lenger nord enn Trondheim *drømmer om rorbuferie i Lofoten*
Berta_78 Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 Hun er helt super. Gjør som hun vil og bryr seg ikke om reglene for utseende eller oppførsel. Det er så deilig å se at det finnes noen som ikke prøver å passe inn. Og ja, hun er fjern og ser litt ut som om hun tidvis selger sex. Tipp topp :-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #19 Skrevet 7. september 2013 Hun ser veldig ung ut, og det er ikke positivt ment. Ser ut som hun sminker seg for å irritere pappaen sin, liksom. Og den genseren passet vel mer som hyttegenser. Hun ER jo kjempepen, men gjør sitt ytterste for å skjule det. Anonymous poster hash: 6b671...29a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #20 Skrevet 7. september 2013 Sminke til side....men seriøst, hvem er det som melder seg på og oppriktig ønsker henne som leder når Espen Lind og Sondre Lerche sitter der? Hun har sunget i Aqua. Tåpelige pop sanger det tar et kvarter lage( hun har ikke engang laget dem) mens de andre to har skapt noe, og spesielt Espen. Jeg har ikke sett så mye så jeg vet ikke men de hun har på sitt lag har de faktisk valgt henne bland alle 4 som mulige? Eller er hun den eneste som trykte på knappen på de hun har endt opp med. Synes hun trykker omtrent hver gang mens de andre er mer selektive. Og den begginga om å velge henne??? Hva er det? De skal velge en mentor for musikk, ikke ei pulbar oversminka dame å ha seg med . Skal hun spille på å selge seg selv burde hun vurdere bytte ut den fæle gensern til noe som fremhever silikonpuppene Anonymous poster hash: c5d18...d42
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #21 Skrevet 7. september 2013 Har dere link? Anonymous poster hash: d2ba7...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå