Gå til innhold

Nå kommer høsten med mange våte sko i vår alt for trange gang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

What to do? Vi har planer om å legge nytt gulv, men det ligger noen år frem i tid. Så hva gjør vi i mellomtiden?

Nå har vi laminat, som er lagt ned som fliser, jeg tviler på at det holder vannet unna. Jeg ser for meg at eneste løsningen er noe som dekker hele yttergangen, som er ca. 1,30 x 1 meter. 

Vi har en skohylle der, med flesteparten av skoene, også havner alltid noe på gulvet.

Hjelp, jeg trenger tips...

Anonymous poster hash: a9e57...04f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

som regel er ikk støvlene så våte at det renner av dem. vi setter ofte våte støvler på badegulvet.

Anonymous poster hash: 9208a...ea2

Skrevet

Jeg fant en skoplate for våte sko på europris. Veldig greit for suppevåte sko. Plast i gangen ser jeg for meg kan bli glatt.

Skrevet

Skoplate eller hva det heter. Sånn brett med kanter på som man legger i skohyllen. Tror de har det på ikea

Anonymous poster hash: 1b2ab...013

Skrevet

Vi har kjøpt ett lite skostativ på jysk. Slik til å sette skoene opp ned. Den har vi på badet, så våte sko settes på denne. Da tørkerr skoene fort, vi sleit med sko som nesten ikke tørket, og sheroks tar lang tid, men opp ned på baderomsgulvet og litt luft mellom så tørker de fort og kan finne veien tilbake på plass i gagen ganske fort.

Vi har også en liten gang, med masse sko.

Anonymous poster hash: 6b286...2b7

Skrevet

Skobrett og skotørker er en grei løsning.

Skrevet

Vi har skotørker på vaskerommet. Våte sko går rett inn dit.

Ellers er barna godt oppdratt, og setter sko og jakker rett inn i garderobeskapet. Mannen derimot.... ;)

Anonymous poster hash: 956cd...bf4

Skrevet

God morgen. :-)

Jeg skulle hatt en plate som dekker hele gulvet, jeg er rett og slett redd for at gulvet skal bli ødelagt.

De skomattene som de selger på Europris, mener jeg å ha sett på før. Jeg kan se om jeg klarer å legge en under skohyllen.

hi

Anonymous poster hash: a9e57...04f

Skrevet

Hvis gangen din er så liten kan du også bare kjøpe en bit gulvbelegg som passer til gangen og legge løs oppå gulvet.

Anonymous poster hash: 9208a...ea2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...