Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Føler man har et bedre forhold til naboen når man bor i enebolig, en når man bor i leilighet eller rekkehus?? Kan dette stemme, eller er det bare meg? Husker da jeg bodde i blokkleilighet i Oslo... Var jo aldri slik at vi inviterte naboen inn på kaffe og kake?! Anonymous poster hash: 11609...ea1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Vi bor i enebolig, og har noen eneboliger og noen leiligheter som nærmeste nabo. Har et godt forhold til de fleste, på hils og prater med alle, og et par stykker er vi nærere, nesten som venner å regne. Glad vi har så fine naboer Anonymous poster hash: c11b9...d03
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Har litt å gjøre med et par og er på hei og litt snakking i gatene med noen flere. Det er en del nyinnflyttete her så kjenner ikke dem.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 har ingen naboer, er så langt unna, at jeg føler vi ikke har noen....deilig :-) Anonymous poster hash: 7af50...44e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Alle mine naboer bor i enebolig. Alle "kjenner" hverandre, drikker kaffe eller et vinglass med de fleste og har blitt veldig god venn med to av naboene. Bodde i rekkehus før og kjente alle da også, men holdt litt mer avstand fordi vi bodde så tett. Har bodd i leilighet i korte perioder også å da kun vært på hils med naboene. Anonymous poster hash: 2f86f...d18
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Føler man har et bedre forhold til naboen når man bor i enebolig, en når man bor i leilighet eller rekkehus?? Kan dette stemme, eller er det bare meg? Husker da jeg bodde i blokkleilighet i Oslo... Var jo aldri slik at vi inviterte naboen inn på kaffe og kake?! Anonymous poster hash: 11609...ea1 Veldig bra . Vi bor i stor blokk på Oslos østkant , og har vært på kaffebesøk hos mange naboer og selv invitert. Anonymous poster hash: 14fe2...0f7
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Dess færre naboer, dess mer kontakt. Det er min erfaring. Anonymous poster hash: 97fac...2e4
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Alle mine naboer bor i enebolig. Alle "kjenner" hverandre, drikker kaffe eller et vinglass med de fleste og har blitt veldig god venn med to av naboene. Bodde i rekkehus før og kjente alle da også, men holdt litt mer avstand fordi vi bodde så tett. Har bodd i leilighet i korte perioder også å da kun vært på hils med naboene. Anonymous poster hash: 2f86f...d18 Ja, er nettopp det du skriver jeg mener og føler litt... Anonymous poster hash: 11609...ea1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Vi bor i eneboligstrøk med tomter med litt plass på. Det er "to" generasjoner her. De som har barn har jeg mye med å gjøre (barna over gata osv). De som ikke har barn snakker jeg hyggelig med når jeg møter dem. Vi har "nabovakt"-opplegg. Det betyr at vi har mailadr og tlfnr til hverandre og er enige om at vi følger litt med på hverandres hus. Dersom det er noe er jeg sikker på at jeg kan ta kontakt med dem alle enten det gjelder post, snømåking eller annet. Anonymous poster hash: 1728b...2eb
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 De gamle naboene over meg hadde jeg et godt forhold til... Den(de?) nye er det et anstrengt forhold til, personen(e?) som bor der begynner og gå meg direkte på nervene... Anonymous poster hash: efcea...dac
Major HotLips Houlihan Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Særdeles godt siden det bare er familie som bor her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå