Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Jeg har operert en fot og kan ikke gå i heler på en stund,og de andre flate skoene jeg har er bare vonde og gir gnagsår Ellers er det joggesko og det er jo ikke aktuelt Så jeg vurderer converse i morgen,men hva har jeg til? Anonymous poster hash: 1459c...d0f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Fine flate sko...ikke converse eller joggesko etc på byen. Anonymous poster hash: 4c164...f91
Magia Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Jeg bruker converse til alt jeg. Jeg syns det passer til baggy bukser, trange bukser, lange kjoler, korte kjoler, pynta kjoler, hverdagskjoler, skjørt. Ja, alt
mams87 Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Har brukt converse på byen før, men da satt jeg bare på pub med en venninne.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Går så fint så, til bukser og kjole, dersom du ikke er totalt stutt;-) Anonymous poster hash: b55d2...0b6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Et befriende syn midt i mellom horesko og wannabe-glamourmodeller Anonymous poster hash: 68402...78d
SnekkerPelle Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Jenter som er seg sjæl er de beste! Ja,du kan lett gå med Converse.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Jeg har operert en fot og kan ikke gå i heler på en stund,og de andre flate skoene jeg har er bare vonde og gir gnagsår Ellers er det joggesko og det er jo ikke aktuelt Så jeg vurderer converse i morgen,men hva har jeg til? Anonymous poster hash: 1459c...d0f Converse passer til alt da, har brukt det selv mange ganger på by'n... Perfekte sko hvis du skal drikke en del øl hvertfall;) Anonymous poster hash: 6481c...72e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Jeg gikk på byn med converse, svart jeans og fin topp til. Funket fint det. Anonymous poster hash: b97eb...104
MammantilNurket Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Du kan fint bruke Converse på byen, MEN det kommer litt an på hvor du skal hen, hva du skal ha på deg og hvaslags tilbehør du ha. Kan du si noe om dette?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Det er godt å høre Jeg tenkte på en svart thigts-lignende sak som jeg bretter opp slik at ca halvparten av leggene vises, også finne en eller annen topp som passer til Jeg tenkte på en litt rocka stil siden jeg ikke kan kjøre fin-stil Anonymous poster hash: 1459c...d0f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Du kan fint bruke Converse på byen, MEN det kommer litt an på hvor du skal hen, hva du skal ha på deg og hvaslags tilbehør du ha. Kan du si noe om dette? Hehe,se svaret under ditt Tilbehør vet jeg ikke ennå Og jeg skal på en klubb i Bergen Anonymous poster hash: 1459c...d0f
MammantilNurket Skrevet 6. september 2013 #13 Skrevet 6. september 2013 Du kan fint bruke Converse på byen, MEN det kommer litt an på hvor du skal hen, hva du skal ha på deg og hvaslags tilbehør du ha. Kan du si noe om dette? Hehe,se svaret under ditt Tilbehør vet jeg ikke ennå Og jeg skal på en klubb i Bergen Anonymous poster hash: 1459c...d0f Kjør på
Tieran Skrevet 6. september 2013 #14 Skrevet 6. september 2013 Jeg bruker alltid flate sko på byen Det er litt fordi jeg liker det best og litt fordi det faktisk er særdeles få jenter som faktisk kan gå med høye heler etter noen drinker/øl Jeg syntes antrekket ditt hørtes veldig bra ut, HI
MammantilNurket Skrevet 6. september 2013 #15 Skrevet 6. september 2013 Jeg bruker alltid flate sko på byen Det er litt fordi jeg liker det best og litt fordi det faktisk er særdeles få jenter som faktisk kan gå med høye heler etter noen drinker/øl Jeg syntes antrekket ditt hørtes veldig bra ut, HI *kremt* jeg klarer aldeles utmerket å gå i høyhælte sko både før og etter et par drinker
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #16 Skrevet 6. september 2013 Jeg bruker alltid flate sko på byen Det er litt fordi jeg liker det best og litt fordi det faktisk er særdeles få jenter som faktisk kan gå med høye heler etter noen drinker/øl Jeg syntes antrekket ditt hørtes veldig bra ut, HI *kremt* jeg klarer aldeles utmerket å gå i høyhælte sko både før og etter et par drinker SELVSAGT kan du det *trøstestemme*. Men veldig mange kan ikke, og da blir det veldig ufrivillig morsomt utpå kvelden Anonymous poster hash: 63717...2b0
Fero Skrevet 6. september 2013 #17 Skrevet 6. september 2013 Jeg klarer også fint å gå på høye heler når jeg har drukket. Helt til jeg tryner Converse funker alltid, spør du meg. Med mindre du skal på en eller annen fancy nattklubb med stiv dresscode.
Bustetroll Skrevet 6. september 2013 #18 Skrevet 6. september 2013 Fine flate sko...ikke converse eller joggesko etc på byen. Anonymous poster hash: 4c164...f91 Fine flate sko...ikke converse eller joggesko etc på byen. Anonymous poster hash: 4c164...f91 Fine flate sko...ikke converse eller joggesko etc på byen. Anonymous poster hash: 4c164...f91 Nehei? Jeg går til og med i joggebukse på byen jeg. MYE deiligere
MammantilNurket Skrevet 6. september 2013 #19 Skrevet 6. september 2013 Jeg bruker alltid flate sko på byen Det er litt fordi jeg liker det best og litt fordi det faktisk er særdeles få jenter som faktisk kan gå med høye heler etter noen drinker/øl Jeg syntes antrekket ditt hørtes veldig bra ut, HI *kremt* jeg klarer aldeles utmerket å gå i høyhælte sko både før og etter et par drinker SELVSAGT kan du det *trøstestemme*. Men veldig mange kan ikke, og da blir det veldig ufrivillig morsomt utpå kvelden Anonymous poster hash: 63717...2b0 Takk *snufser tappert* følte meg litt krenket et øyeblikk - skal faktisk på byen i morgen (i høye hæler) for første gang siden Nurket ble født
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #20 Skrevet 6. september 2013 Converse er utrolig Harry... Skikkelig ungdomskolemote! Anonymous poster hash: d7c0e...970
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #21 Skrevet 6. september 2013 Converse er utrolig Harry... Skikkelig ungdomskolemote! Anonymous poster hash: d7c0e...970 Så bra at jeg da føler meg så ung til sinns da Anonymous poster hash: 1459c...d0f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #22 Skrevet 6. september 2013 Converse er utrolig Harry... Skikkelig ungdomskolemote! Anonymous poster hash: d7c0e...970 Hehe, nei, det er det ikke. Anonymous poster hash: ae52c...dfd
Magia Skrevet 6. september 2013 #23 Skrevet 6. september 2013 Converse er utrolig Harry... Skikkelig ungdomskolemote! Anonymous poster hash: d7c0e...970 Vel, jeg gikk noen runder med meg selv når converse ble på moten for ungdommene. Men jeg kom vel fram til at jeg ikke kunne endre hvordan jeg kler meg kun fordi andre også begynte å kle seg likt. Jeg har gått med converse siden ungdomsskolekidsa gikk i bleier, og det har jeg tenkt å fortsette med Men ja, jeg gleder meg til det går av moten...
Tieran Skrevet 6. september 2013 #24 Skrevet 6. september 2013 Jeg bruker alltid flate sko på byen Det er litt fordi jeg liker det best og litt fordi det faktisk er særdeles få jenter som faktisk kan gå med høye heler etter noen drinker/øl Jeg syntes antrekket ditt hørtes veldig bra ut, HI *kremt* jeg klarer aldeles utmerket å gå i høyhælte sko både før og etter et par drinker SELVSAGT kan du det *trøstestemme*. Men veldig mange kan ikke, og da blir det veldig ufrivillig morsomt utpå kvelden Anonymous poster hash: 63717...2b0 Takk *snufser tappert* følte meg litt krenket et øyeblikk - skal faktisk på byen i morgen (i høye hæler) for første gang siden Nurket ble født Høres helt klart ut som om du er en av de få som kan gå med høye hæler
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #25 Skrevet 6. september 2013 Jeg bruker alltid flate sko på byen Det er litt fordi jeg liker det best og litt fordi det faktisk er særdeles få jenter som faktisk kan gå med høye heler etter noen drinker/øl Jeg syntes antrekket ditt hørtes veldig bra ut, HI *kremt* jeg klarer aldeles utmerket å gå i høyhælte sko både før og etter et par drinker SELVSAGT kan du det *trøstestemme*. Men veldig mange kan ikke, og da blir det veldig ufrivillig morsomt utpå kvelden Anonymous poster hash: 63717...2b0 Jeg kan IKKE det! Men OM jeg tror jeg er god på det utpå natta da! *Piiiiiinlig* *aldri mer høye sko på byn* Anonymous poster hash: 3378d...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå