Gå til innhold

Normalt å sove såå mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstemann har alltid vært dårlig på å sove så har ikke noe normalt å sammenligne med. Lillesøster er nå 5 dager og er våken til sammen kanskje en time i løpet av dagen.. Hun ble sjekket for gulsot før vi dro hjem og da var det ikke noe. Er det vanlig å sove så mye?? Eller hadde dere ringt for å kanskje komme inn å måle på nytt?

Anonymous poster hash: 4e447...92d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun spiser godt og er våken når hun er våken, så er det helt normalt. Min er ti dager, og sover ca like mye. Jeg spurte helsesøster for å være helt sikker:)

Anonymous poster hash: de3f2...ab4

Skrevet

Min eldste var nesten ikke våken før han var 2 mnd. Jeg måtte vekke han hver tredje time for mat, og da sovnet han med en gang etter mat.

Så lenge hun spiser og legger på seg, så er det bare å la henne sove.

Skrevet

Så lenge hun spiser omtrent hver 3 time og legger på seg så er det ok..  Men om hun sovner i fra måltidene så bør du prøve å holde henen våken :-)

Skrevet

Min som nyfødt sov hele tiden..

Hun våknet nøyaktig hver 3 time for pupp, ble annet i kanskje 15 min så sovnet hun som en dupp igjen..

Det ga seg etterhvert da og da var det null søvn noen mnd forhindre sov natten igjennom igjen da hun var 6 mnd eller noe

Skrevet

Takk for svar! :) da får jeg bare nyte det da!

Hi

Skrevet

Min 2. sov nesten sammenhengende de to første ukene, mens jeg løp rundt med sprengte meloner og håpet på at han ville våkne snart :P

Skrevet

Ja det er nesten litt sånn at jeg må vekke henne for å unngå å ha så vondt :)

Gjest Anonymbruker85
Skrevet (endret)

er veldig vanlig de sover mye de 2 første mnd fikk jeg beskjed om av helsesøsteren,jeg var også urolig, og fra de er 3 mnd-1 år er 5-8 timer daglig :) min snart 7mnd gammel sønn sover nesten 6 timer daglig på dagen ;)

Endret av Anonymbruker85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...