Gå til innhold

Er dette en vinterdress?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som en vinterdress, men jeg ville aldri kjøpt en reimadress som ikke er i reimatec eller helst reimatec+ stoff altså. 

Dressene som ikke har reimatec stoff har veldig dårlig slitestyrke, blir hull i rumpe og knær med en gang, særlig om du bor sør i landet hvor det ikke er så mye snø og ungene fort sklir litt på både grus, fjell og klatrer i trær (tro meg, jeg har prøvd).

Anonymous poster hash: 5a6db...d81
Skrevet

Det ser ut som en vinterdress, men jeg ville aldri kjøpt en reimadress som ikke er i reimatec eller helst reimatec+ stoff altså.

Dressene som ikke har reimatec stoff har veldig dårlig slitestyrke, blir hull i rumpe og knær med en gang, særlig om du bor sør i landet hvor det ikke er så mye snø og ungene fort sklir litt på både grus, fjell og klatrer i trær (tro meg, jeg har prøvd).

Takk. Forskjellen på reima, reimatec og pluss var mitt neste spm. Bor rett utenfor Oslo. Da får jeg lete videre, evt prøve i en butikk. Takk for hjelpen :)

Anonymous poster hash: ef89b...ad3

Skrevet

Det står jo i teksten at det er en vinterdress. Men jeg ville ikke kjøpt en slik dress i str 98. Med vannsøyle på 3000 tar det ikke lange tiden før den er våt gjennom.

Som i innlegget over ville jeg heller kjøpt Reima-tec. Evt Kiddo.

(Tec + får man nå kun fra str 116)

Anonymous poster hash: 2860f...b73
Skrevet

Det står jo i teksten at det er en vinterdress. Men jeg ville ikke kjøpt en slik dress i str 98. Med vannsøyle på 3000 tar det ikke lange tiden før den er våt gjennom.

Takk for svar. Skal sjekke ut Kiddo. Fant denne:http://komplettfritid.no/product/reimatec-overall-huugo-grey-blue

Det står ikke noe om vannsøyle, men dette er reimatec så da er denne mer slitesterk enn "bare" reima?

Skrevet

Takk for svar. Skal sjekke ut Kiddo. Fant denne:http://komplettfritid.no/product/reimatec-overall-huugo-grey-blue

Det står ikke noe om vannsøyle, men dette er reimatec så da er denne mer slitesterk enn "bare" reima?

Alle Reimatec dresser har en vannsøyle på 10000(over hele dressen).

Kiddo har 5000 på overdelen og 10000 på underdelen. Men på underdelen er Kiddo mer slitesterk enn Reimatec.

Skrevet

3000 i vannsøyle var lite ja. Da er det andre dresser som er bedre. Kaxs sin f.eks har vannsøyle på 10 000.

Anonymous poster hash: cc297...51d
Skrevet

Dressen til KappAhl har fått best i test flere ganger, har en vannsøyle på 10 000 og holder seg godt. Koster bare 799,- og om du passer på kjøpe den på en av dagene med f.eks 25% for alle coop-kunder e.l. får du den enda billigere.

Super dress for en grei pris. Litt tung for de aller minste barna, men fra ca 3 år og oppover er den kjempebra.

Babydressene til Reima er bra, men når ungene blir litt endre får du gode dresser til en langt bedre pris uten at du trenger betale ekstra bare for merkevaren altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...