Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med som ikke jobber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men som går på NAV av en eller annen grunn?

Anonymous poster hash: ff33b...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 5c534...2fc
Skrevet

Jeg ville jo ikke gått fra mannen min om han ble ufør og måtte slutte å jobbe, men jeg hadde nok betenkt meg lenge på å bli sammen med en som ikke var i jobb i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 17918...50b
Skrevet

Det kommer ann på grunnen, er det latskap hadde jeg ikke villet det.

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: d2362...a59

Skrevet (endret)

Det er vel en mengde ulike grunner til at noen midlertidig eller varig mottar en ytelse fra NAV?

Og ingen er da sikret mot at en selv eller ens mann plutselig en dag mister jobben, at en skilles, at en av dere eller barna deres blir syke eller utsatt for en ulykke, osv.

Lurer du kun på om vi i utgangspunktet ville ha gått inn i et forhold til en som hadde en NAV ytelse fra før og i så fall hvilken, eller lurer du også på de som har en mann ville ha forlatt dem dersom de måtte over på en NAV- ytelse ;-)?

Mitt svar er: Jeg kunne ikke ha vært sammen med en mann som syntes uførhet eller arbeidsledighet var en attraktiv situasjon .

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Kommer helt ann på hvorfor han er på nav.

Skrevet

Ville ikke valgt en mann som gikk på NAV, men jeg ville ikke forlatt en mann som endte på NAV. Om det gir noen mening? ;)

Anonymous poster hash: 6dc92...f7a
Skrevet

Grunnen til at jeg spørr er at jeg har møtt en mann som pga er deprimert og sliter med angst ikke jobber. Han går hjemme hele dagen og er utrolig rotete der. Vi har det veldig fint sammen da. Men er i tvil pga alle problemene hannes

Skrevet

Nei! Mannen min ble arbeidsledig etter noen år, ble en tafatt tiltaksløs dust som jeg måtte presse ut i jobb igjen. Hadde ikke giftet meg med ham og jeg visste de tendensene fra før.

Han Jar jo jobbet flere år igjen nå, men jeg mistet masse respekt for ham.

Anonymous poster hash: 06730...845

Skrevet

Mannen min var arbeidsledig da vi traff hverandre, så ja. Skal sies at han fikk ny jobb i løpet av et par mnd, det er ikke sikkert jeg ville blitt seriøs hvis han gikk lenge uten jobb.

Skrevet

Grunnen til at jeg spørr er at jeg har møtt en mann som pga er deprimert og sliter med angst ikke jobber. Han går hjemme hele dagen og er utrolig rotete der. Vi har det veldig fint sammen da. Men er i tvil pga alle problemene hannes

Hva slags ytelse mottar han i dag, og hva er prøvd? Jeg ville nok ha stilt et krav til ham om, og selv bidratt til, at han fikk bedre hjelp og oppfølgning. Er han deprimert kan det være svært tungt å komme ut av det eller skaffe god nok hjelp selv. Har han økonomi til å dekke privat psykolog?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...