Gå til innhold

Er dette avskrekkende på menn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kan det være tiltrekkende ?

Jeg er ganske selvstendig, og klarer fikse mye selv. På jobben er jeg ikke redd for å prøve å reparere småting som går i stykker, og kan bruke enkelt verktøy.

Fikser gjerne små vannlekkasjer, internett som faller ned og må feilsøkes, skrur opp stikkontakter om de ikke virker, tømmer vannlåser eller staker opp rør. (jobber i restaurantbransjen)

Ikke redd for å bli møkkete under neglene eller ta i et tak.

Liker ikke å be om hjelp til ting jeg kan fikse på egenhånd.

Er det avskrekkende på menn med en dame som fikser det meste, eller synes de det er greit med en dame det er tak i ?

Er ikke særlig maskulin å se til, liten og vever og går gjerne med rosa regnjakke og rosa sko til.

Anonymous poster hash: 224bc...028
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kan det være tiltrekkende ?

Jeg er ganske selvstendig, og klarer fikse mye selv. På jobben er jeg ikke redd for å prøve å reparere småting som går i stykker, og kan bruke enkelt verktøy.

Fikser gjerne små vannlekkasjer, internett som faller ned og må feilsøkes, skrur opp stikkontakter om de ikke virker, tømmer vannlåser eller staker opp rør. (jobber i restaurantbransjen)

Ikke redd for å bli møkkete under neglene eller ta i et tak.

Liker ikke å be om hjelp til ting jeg kan fikse på egenhånd.

Er det avskrekkende på menn med en dame som fikser det meste, eller synes de det er greit med en dame det er tak i ?

Er ikke særlig maskulin å se til, liten og vever og går gjerne med rosa regnjakke og rosa sko til.

Hvis en "mann" ikke tåler det der, er han da ikke mye til mann! ;) Syns det høres perfekt ut - hvis det ikke er på en sånn innbittt måte hvor du for ingen pris vil ta i mot hjelp, da.

Anonymous poster hash: 6d28f...997

Skrevet

På ingen måte innbitt nei. Bare ser ikke poenget med å rope på hjelp om jeg kan fikse selv. Og ikke minst har jeg spart ganske mange tusenlapper på å ta små reparasjoner fremfor å ringe rørlegger etc.

HI

Skrevet

Er sånn selv, men høy og kraftig, og nei det skremmer ikke vekk en mann.

Anonymous poster hash: b3d06...c7d

Skrevet

Det kommer veldig an på mannen. Jeg kjenner menn som vil ha de hjelpeløse og stakkarslige sminkedukkene, og jeg kjenner menn som vil ha damer som klarer seg selv.

Skrevet

Mannen min hadde i hvert fall falt pladask! ;)

Anonymous poster hash: 703b7...fd0

Skrevet

Mannen min er glad for alt han slipper å gjøre selv :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...