Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 - Kjellerboden i blokka var, hvor alle syklene står - Tobakksrøyk, ikke sigaretter men rullings. Står noen arbeidere og røyker ved bygget jeg jobber, må innrømme at jeg tar en ekstra sniff når jeg går forbi - Bål - Bensin / eksos Jaha, trodde man skulle trekkes mot sånt som er sunt og bra for babyen jeg Flere med rare sanser? Venter gutt btw Anonymous poster hash: 2cc67...859
mams87 Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Jeg vil helst ikke lukte noe i det hele tatt. Blir kvalm av all slags lukt.
Cruella De Vil Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Haha, jeg syntes også eksos luktet himmelsk når jeg var gravid andre gang. Hvis jeg parkerte i parkeringshus ble jeg stående og "sniffe" litt ekstra før jeg satte meg inn i bilen igjen. Ventet jente da, så tror ikke det har noe med kjønn å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 "Mellomgangen" mellom parkeringshuset og kjøpesenteret.. Lukter deilig fuktig kjeller Anonymous poster hash: 26b3d...b42
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Jeg elsker lukten av rå betong i kjeller og parkeringshus jeg også, ååååh nå fikk jeg akutt behov for å kjenne lukta! Jeg elsker lukta der som ikke-gravid også, men nå er jeg helt gal etter den!! Faen! Anonymous poster hash: 5cab3...712
snurripåsnei Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Ååh! lukta av kjeller,betong og vindusspylervæske... Nesten så jeg må i parkeringskjelleren nå !!
studVest Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Hørtes kjent ut Dessuten MÅTTE jeg vaske klær med omo flytende et par ganger om dagen, det var lukta si, det
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Gummistøvler og råkjeller!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Har hatt det likt i alle 4 svangerskapene: -Lukten av kaffepulver (drikker ikke kaffe selv) -Huset mitt har aldri vært så rent som når jeg har gått gravid, for jeg ELSKET lukten av Ajax med sitron -Tannkrem! Pusset tenner flere ganger om dagen pga tannkremsmaken Anonymous poster hash: 10117...ad0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Forrige svangerskap syntes jeg nesten alt luktet kattetiss, så jeg likte nesten ingen lukter. Håper ikke dette kommer tilbake denne gangen. Enn så lenge bare litt over 8 uker, men elsker lukten av klor. Går forbi en svømmehall på vei til jobb og blir stående hver dag for å snuse inn lukten ved ventilasjonsanlegget. Nyydelig!!! Anonymous poster hash: 86c5e...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå