Gå til innhold

Nickfredag...Hvilke nick ville ha egnet seg som brukermoderator.

Anbefalte innlegg

Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Her kryr jo av brukere, og langt fra alle signerer med nick. Jeg synes de burde ta en av de hyggelige anonyme som ikke stikker seg for langt fram, istedenfor å gjøre brukermoderater til en popularitetskonkurranse.

Det har da vel aldri vært snakk om at "populære" velges som moderatorer? Hvorfor mener du det? Og hvorfor burde det være noen som holder seg anonyme og "ikke stikker seg langt frem"?

Jeg stemmer for noen som enten er anonyme, eller pleier å signere med nick, som: Virker godmodige, tolerante, varmhjertet og lune- og ikke blir tydelig provosert av verken det ene eller andre.

Passer de til beskrivelsen over, så kan de gjerne være svært synlige og stikke seg langt frem for min del :)

Denne tråden heter "Hvilke nick ville ha egnet seg som brukermoderator." og jeg skrev min mening om det, føler ikke for å begrunne eller utdype den i større grad. Er vi uenige lever jeg fint med det. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet (endret)

Jeg for min del syntes det hadde vært fint med en mann som brukermoderator. Menn ser kanskje ting litt fra en annen vinkel enn oss frøkner til tider :) Når det er sagt, har jeg selv meldt meg :)

Hehe.. Er btw ikke en mann der altså :P

Men HennigAndre hadde vært fin i rollen :)

Endret av Aprikos Syltetøy
Skrevet

Ingen. Syns ikke noe om brukermoderatorer. Syns en moderator skal være 100% nøytral, og det kan aldri en brukermoderator bli!

Skrevet

En moderator skal i svært liten grad synse eller ha meninger om trådene som modereres, moderatorer skal bare håndheve et sett regler som allerede er gitt, med styringer for hva som er ok oppførsel eller ikke.

Anonymous poster hash: d8ad2...990

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeg for min del syntes det hadde vært fint med en mann som brukermoderator. Menn ser kanskje ting litt fra en annen vinkel enn oss frøkner til tider :) Når det er sagt, har jeg selv meldt meg :)

Ja du har vel stilt deg til disposisjon, regner jeg ned ;)

Skrevet

Helt uenig. Foretrekker noen som har vært her lenge fremfor en halvgammel gris som plutselig sitter her og fisker etter kvinnfolk.

Anonymous poster hash: e2170...1c0

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Vicky, jepp jeg har det :)

Men syntes også inmyheart hadde passet bra :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ingen. Syns ikke noe om brukermoderatorer. Syns en moderator skal være 100% nøytral, og det kan aldri en brukermoderator bli!

En moderator kan aldri bli 100% nøytral, uavhengig av om det er moderator-is eller brukermoderator. Man har meninger om de forskjellige temaene og man identifiserer seg med visse ting. Det som er viktig er å legge dette til side og følge reglene på forumet.

Anonymous poster hash: e0fa9...48d

Skrevet

En moderator kan aldri bli 100% nøytral, uavhengig av om det er moderator-is eller brukermoderator. Man har meninger om de forskjellige temaene og man identifiserer seg med visse ting. Det som er viktig er å legge dette til side og følge reglene på forumet.

Anonymous poster hash: e0fa9...48d o

En brukermoderator vil fortsatt alltid ha en større interesse av forumets innhold enn ett innleid firma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...