Gå til innhold

Er hun sur på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerte ei barndomsvenninne med barnet for snart to uker sia. Har hatt ei tøff tid selv, så gratulasjonen kom ca. 3 uker på etterskudd. Skrev at jeg håpa at alt er bra med henne og datteren og litt annet. Var på en måte ikke noe å svare på, men hun er flink til å kommentere ellers. Veit at hun har sett meldingen (man kan se det på facebook). Hun oppdaterte statusen sin med bilde og tekst om det eldste barnet rett etterpå, så hun har jo vært online. Har ofte statuser og kommenterer andres bilder, så veit at hun er aktiv der inne. Forventa ikke stor respons tilbake, men hadde jo regna med et lite takk da. Er litt usikker på om hun kanskje er litt snurt fordi jeg gratulerte så sent? Forklarte hvorfor gratulasjonen kom så sent i meldinga, i korte ord (la ikke ut om noe, det var jo ikke meg meldinga skulle handle om). Vi er ikke så nære venner at vi møtes eller noe... Føler bare på meg at hun kanskje er sur siden hun ikke svarer? Svarer jo alle andre... Hm...

Anonymous poster hash: 15916...03c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan faktisk være litt ammetåke inn i bildet... Selv er jeg mye mindre tilgjengelig de første ukene etter fødsel. Svarer lite på mail og sms osv. Når jeg svarer kan det bli litt tilfeldig. Og kan gjerne finne på å legge ut baby bilder osv på fb uten at folk har fått svar på gratulasjoner. Og av og til blir jeg feks avbrutt mens jeg skriver svar. Ville latt tvilen komme til gode i første omgang.

Skrevet

Om dere ikke er så nære at dere aldri møtes osv men bare er gamle kjenninger som er venn på face så ville jeg abdolutt ikke stressa noe mer med det ;) sikkert lest.ikke fått svart og glemt å skrive takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...