Gå til innhold

Hvem tror du er statsminister etter valget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle statistikker viser at Erna blir statsminister denne gangen, noe jeg tror er en god ting. 

Vi trenger en forandring, de Rødgrønne har dessverre vist seg som litt tafatte de siste årene. 

Anonymous poster hash: 386bb...812
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håååååper Erna!!

Anonymous poster hash: 9a0c3...722

Skrevet

Jens..

Anonymous poster hash: 0430c...703

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det ser dessverre ut til å bli Erna, selv om jeg har gjort mitt for at Jens skulle få fornyet tillit.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Håper på Jens, men om det skulle bli Erna, håper jeg for all del på en sentrumsregjering....

Skrevet

Håper Jens, men er redd for at det blir Erna

Anonymous poster hash: 80fcd...008
Skrevet

Håper på Jens, men om det skulle bli Erna, håper jeg for all del på en sentrumsregjering....

Signerer!
Skrevet

What she said!!!

Anonymous poster hash: 01597...e31

Skrevet

Krysser alt for det blir Jens! Vil at sønnen min skal kunne gå på samme skole som de andre barna i gata. Vil at alle skal bidra til felleskapet. Håper folk tar til fornuft, og faktisk leser partiprogram jeg!

Anonymous poster hash: 6235a...cc5
Skrevet

Krysser alt for det blir Jens! Vil at sønnen min skal kunne gå på samme skole som de andre barna i gata. Vil at alle skal bidra til felleskapet. Håper folk tar til fornuft, og faktisk leser partiprogram jeg!

Anonymous poster hash: 6235a...cc5

Jo mer jeg leser om politikk, jo sikrere blir jeg på at Høyre er riktig valg :)

Anonymous poster hash: 8cf55...36d

Skrevet

Om det ikke skjer et under i løpet av helgen så blir det nok Erna.

Ønsker av hele mitt hjerte at dagens regjering skal få fortsette og at Jens blir statsminister i fire nye år, men dessverre er det alt for mange som ikke er enig med meg :-(

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Erna vinner heldigvis i år, og håper ho får mange år, vi trenger forandringer og Jens har lovet mye,men ikke gjennomført noe, og i alle fall ikke det viktigste,flere sykhjem, mange eldre som lider idag dessverre.

Skrevet

Ut med tafatte Jens. Har aldri hørt at han har svart på ett direkte spørsmål. Bare snor seg unna som en sleip slange. Heia Erna.

Skrevet

Håper og tror at det blir Erna! Og at det blir en blågrønn regjering.

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Håper på Erna. Men tror det blir Jens... Men heia Erna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...