Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 I dag er det skikkelig ille med halsbrann og sure oppstøt. Har tatt Gaviscon 3 ganger siden morgen. Men ubehaget kommer tilbake. Noen som vet om det er farlig å ta for mye? og hvor mye er for mye? Takk Anonymous poster hash: cfcf2...b97
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 ingen? Anonymous poster hash: cfcf2...b97
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Sår det ikke i bruksanvisningen? Viss den ikke hjelper, så kanskje bytte merke? Anonymous poster hash: c215d...43c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Ring apoteket. Anonymous poster hash: 56e30...ecf
Øyne som ser!! Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Prøv å ta 30min etter hver gang du spiser. Du skal drikke ganske mye for å drikke for masse.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Bruker tablettene og det står: ta 1-2 tabl etter mat og ved behov. Ingen begrensninger. Anonymous poster hash: 474d7...e4a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Dette har vært diskutert flere ganger de siste månedene her inne. Alle kommer fran til at det ikke står begrensninger ang ant tbl per døgn. Så da vil jeg tro at dersom det hadde vært en begrensning, eller dersom det ikke hadde vært bra for gravide å ta mye av det, så hadde det sikkert stått på pakken Har forøvrig hørt om flere som har fått overraskende god effekt mot halsbrann med love hearts! Kanskje det funker på deg også? Anonymous poster hash: 94e69...3e9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Takk for svarene. Skal prøve å finne ut av love hearts... Ser ut som jeg må ta etter hvert måltid...Jeg spiser ofte og lite/små porsjoner, så det blir en del ganger, derfor var jeg bekymret. Har bare 2 uker igjen og plassen i magen er begrenset. Og nei, det sto ikke på pakken... Der sto bare at hvis jeg tok for mye skulle jeg kontakte legen, men det står ikke hvor mye er for mye Anonymous poster hash: cfcf2...b97
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Oi, er love hearts godteri?? Skal virkelig prøve disse... Anonymous poster hash: cfcf2...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå