Hønepønemor Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 noen som har tatt nettstudier/ nettkurs når de har vært i perm? Hvordan har dette gått? klarte du å gjennomføre studiet? Var det det vanskelig å få ting til å gå i rundt? osv. osv..
AnetteB90 Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Hei! Jeg begynte på nettstudier når jeg var gravid med lillegutten, det gikk veldig bra i begynnelsen, men etterhvert som han ble ledre og krevde mer av meg, så ble studiene litt glemt. Men etter at han begynte å barnehagen, så har jeg mer tid til studiene igjen. Men det blir litt so man gjør det til selv, jeg var alene med minsten i begynnelsen, da hans far var i militæret, så da ble det liten tid. Nå som han er hjemme og kan hjelpe til, så får jeg mye tid til studiene både dagtid og kveldstid Lykke til!
Hønepønemor Skrevet 6. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2013 Takk for svar:) hadde et håp om å klare å gjennomføre det mens jeg var i permisjon, da jeg går på et bachlorstudie til vanlig som jeg tar et pauseår fra mens jeg er i perm. får tenke litt mer på det.. tar gjerne i mot flere erfaringer
Karma! Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Tok nett og samlingsbasert bachelor med nr 1, samme greia denne gangen bare en master og barn nr3... Satser på at det går like bra denne gangen som sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå