Gå til innhold

Ha med dag i bhg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min vil ikke ha med seg noe. Spurte han i dag, og nei. Han mistet en leke som han hadde med en gang. Etter dette var det stopp. Sier bare at han ikke vil.

Syns litt synd på han fordi alle barna løper rundt med lekene sine.

Burde ikke dette være gøy?

Anonymous poster hash: efbce...baa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy for dei som ikkje er sterkt knytra til tinga sine og redd for å miste. Om han synes det er greit å unnvere dette med å ha med ting synes ikkje det er noko minus akkurat.

Skrevet

Jo det bruker å være gøy.

Merket dere tingen han tok med sist?

Jeg bruker å klistre på samme lapper som på klærne.

Om han virkelig ikke vil ta med noe ville jeg uansett ikke mast om det eller laget noen sak ut av det. Kanskje han vil neste gang.

Anonymous poster hash: 35a30...2d6
Skrevet

Så trist at gutten din har hatt en dårlig opplevelse med "ha-med-dag" :(

"Alle" barn synes jo dette er stas, men det er viktig at dere respekterer ønsket hans. Det er uansett en flott kvalitet hos gutten din at han bryr seg om tingene sine - det er sjeldent i dag :)

Skrevet

Vi har "ha med dag" en dag i uka. Kan ikke huske sist han ville ha med. Jeg spør hver gang. Foreslår også ting. "Hva med den bilen her" eller "hva med den boken". Han vil ikke, og jeg kan ikke tvinge han heller. De ansatte syns sikkert jeg er sløv, siden han aldri har med noe på disse dagene. Sukk, alt man skal tenke over. ;)

Anonymous poster hash: efbce...baa
Skrevet

Hehe. Her har vi ha med dag hver fredag. Jeg spør jenta på snart 4.neida, hun vil egentlig ikke ta med noe. Så jeg maser litt jeg da, så i dag endte hun med å ta med en liten dyrebok som fulgte med en happymeal fra mc donalds. Men da vi kom i bhg gjemte hun den godt i skapet sitt (som hun alltid gjør) :P..

Skrevet

Der jeg jobba var det bare dritt med ha-med-dag. Ingen av barna tålte nemlig at noen var nær deres leker, så det ble bare grining ut av det.

Anonymous poster hash: 81e03...734

Skrevet

Har aldri vært noe problem i "vår" barnehage. Det er også helt ok om det er noe som blir med en annen dag.

Vi har ikke mistet noe og ikke noe har blitt ødelagt, men vi har litt grenser på hva som skal med. F.eks. den nye legoen hun har bygd er ikke ok

Hun har fått beskjed om at ting kan bli ødelagt/borte og er klar over det.

Anonymous poster hash: 0ed82...41e
Skrevet

Ha med dag er en uting. Det vet jeg etter å ha jobbet mange år i barnehage.

Anonymous poster hash: 83546...824

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...