Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Oppdaget i dag morges litt blod på papiret. Har blødd litt mer ut dagen, men ikke store mengder. Var på UL for en uke siden, da så alt fint ut. Er bekymret nå. Hjelper vel lite å kontakte noen? Hva bør jeg gjøre? Andre med lignende erfaring? Anonymous poster hash: 93b40...e32
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Detta kan slå begge veger. Jeg hadde det slik men gjekk den galne vegen. Håper det går den posetive vegen. Xxx fingrer og tær. Anonymous poster hash: 3fa6a...04d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Huff, kan jeg spørre om hvordan det var? Begynte du å blø mer? Fikk du UL? Kontaktet du noen? Anonymous poster hash: 93b40...e32
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Noen? Anonymous poster hash: 93b40...e32
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Hei du Ikke noe hyggelig å lese at du blør, det er klart man blir fortvilet i en slik situasjon, men som oftest går det bra ) Bør du i nærheten av sykehus eller privat gyn med ultralydapparat? Ring og hør om du kan få komme på en undersøkelse siden du blør og er bekrymret. Kontakt evt fastlegen din og be han/hun hjelpe deg. Håper alt går bare bra ) Lykke til Anonymous poster hash: c10b1...144
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Lurer på det samme selv. Er ni uker og oppdaget akkurat litt lyst blod på papiet. Har googlet litt og det ser ut som blødninger i første trimester er veldig vanlig og det går ofte bra. Skulle det ikke gå bra (noe man ikke har noe kontroll over) så vil du mest sannsynlig blø mer og kjenne smerter som mensenmurringer eetter hvert. Jeg ligger bare helt i ro i sengen nå og HÅPER-HÅPER dette går bra. Klem til deg. Anonymous poster hash: 197d0...61f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Jeg hadde også litt blod på papiret i uke 11. Ingen smerter, og slik var det hele dagen. Jeg kontaktet legevakten og fikk komme inn der siden det var lørdag. Legen målte blodtrykk og litt sånn og pratet. Han bestilte ul på kk (fikk time mandagen) og fikk beskjed om å prøve å slappe av mest mulig helst ligge. Tror det med liggingen hadde med blodtrykk å gjøre. I skrivende stund sitter jeg å ammer en nydelig liten gutt på 10 uker Det gikk bra! Grunnen til at jeg blødde var at jeg hqdde delvis forranliggende morkake og denne flyttet seg litt og da blødde det litt. Håper det går bra for deg også! Anonymous poster hash: 12852...0a8
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Som de over her har skrevet kan det være begge deler. Jeg har hatt et svangerskap med ganske mye blødninger som gikk bra. Men jeg samtidig har mistet 6 ganger( fikk bekreftet i dag den siste ). Så jeg har erfaring med begge deler. Ring til legen din eller til sykehuset for å få en UL. På den måten slipper du å gå og lure. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Ok, så du tror de kan se at ting er greit/eventuelt ikke greit på UL? Ringer nå, vet jeg kan komme inn i dag. Tusen takk for svar. Lykke til til du som også blør. Anonymous poster hash: 93b40...e32
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Jeg hadde blødninger (store) i hhv uke 10, 11 og 13 med mine tre. Gikk bra, men man vet aldri desverre.. Lykke til, vet hvordan du har det nå, det er ingen god følelse ;( Anonymous poster hash: 0f769...97f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Nei, er forberedt på at det kan gå galt... Har det ikke så veldig ålreit nå. tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 93b40...e32
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Har du fått vært på UL Hi? De kan helt klart se noe når du er så langt på vei.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Har du fått vært på UL Hi? De kan helt klart se noe når du er så langt på vei. Var på UL og fikk beskjed om alt var fint. Så hjerterytmen og alt. Klarer ikke å slappe helt av uansett. Blødde ikke mye videre, bare litt. Nå i dag morges var det bare litt mørkt blod på papiret. Eller, ikke blod, men gjerne sånn som kommer rett før mensen. Vil forresten gi deg en klem. Fikk ikke med meg det du skrev om at du mistet selv i går. Det var trist å høre! Krysser fingrene for at det går riktig vei neste gang! Anonymous poster hash: 93b40...e32
Kanutten83 Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Jeg har hatt slike blødninger i alle mine 3 svangerskap, så jeg kjenner til den redselen. Men når man er gravid så blir slimhinnene skjørere, og et blodkar kan fort briste. Da får man en lys liten blødning, og litt mørk beige,brunrød utflod de neste dagene. Såframt du ikke har smerter er nok alt i skjønneste orden, men har du mulighet til å få tatt en ul på sykehuset, lege eller privat ville jeg gjort det for å kunne senke skuldrene. Til tross for mine blødninger har jeg endt opp med 3 flotte barn
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. september 2013 #15 Skrevet 7. september 2013 Har du fått vært på UL Hi? De kan helt klart se noe når du er så langt på vei. Var på UL og fikk beskjed om alt var fint. Så hjerterytmen og alt. Klarer ikke å slappe helt av uansett. Blødde ikke mye videre, bare litt. Nå i dag morges var det bare litt mørkt blod på papiret. Eller, ikke blod, men gjerne sånn som kommer rett før mensen. Vil forresten gi deg en klem. Fikk ikke med meg det du skrev om at du mistet selv i går. Det var trist å høre! Krysser fingrene for at det går riktig vei neste gang! Anonymous poster hash: 93b40...e32 Så bra at alt sto bra til! Det er helt normalt at det kommer litt blod de neste dagene også. Vil bli noe "gammelt" blod som kommer ut også. Såfremt du ikke får kraftige smerter er mye blod så er det ikke noe å bekymre seg over (lettere sagt enn gjort). Masse lykke til i resten av svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå