Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Nå må media gi seg med å fråtse i den tiltalte sitt liv. Skjønner det genererer mye klipp, sånn som vi har blitt. Men nå må vi som samfunn sette en stopper for å lage underholdning av all elendigheten som foregår i verden. Kan ikke nyhetene være litt mer glad-nyheter, egentlig? Anonymous poster hash: 3e189...3c0
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Nå må media gi seg med å fråtse i den tiltalte sitt liv. Skjønner det genererer mye klipp, sånn som vi har blitt. Men nå må vi som samfunn sette en stopper for å lage underholdning av all elendigheten som foregår i verden. Kan ikke nyhetene være litt mer glad-nyheter, egentlig? Anonymous poster hash: 3e189...3c0 klipp er lik klikk Anonymous poster hash: 3e189...3c0
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Som Øystein Sunde sang, det gjelder å "smi mens liket er varmt" (huff). Og mange har sett på CSI som dreier seg om funn på åstedet og moduskandidater. Jeg mener folk har blitt altfor opptatt av dette. Og er enig med deg at det burde vært flere gladnyheter. Det finnes egne nettsteder som konsentrerer seg om glade nyheter. Anonymous poster hash: f9157...d35
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Hvorfor skal ikke bakgrunnen til gjerningsmann ut? Personlig skjønner jeg ikke hvorfor ansiktet sladdes i media. "Alle" har vel vært inne på facebooksiden hans nå uansett. Hvorfor skal han beskyttes?? Med enkle tastetrykk er det enkelt å finne ut hvem han er. Anonymous poster hash: 4bb93...bec
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Hvorfor skal ikke bakgrunnen til gjerningsmann ut? Personlig skjønner jeg ikke hvorfor ansiktet sladdes i media. "Alle" har vel vært inne på facebooksiden hans nå uansett. Hvorfor skal han beskyttes?? Med enkle tastetrykk er det enkelt å finne ut hvem han er. Anonymous poster hash: 4bb93...bec Fordi denne mannen har en datter, en mor, en far osv som ikke har drept noen og bør derfor skånes! Anonymous poster hash: 437a1...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå