Gå til innhold

Jeg skjønner ikke hvordan de klarer gå i så korte skjørt uten å vise trusa til omverdenen jeg...

Anbefalte innlegg

Det ser jo så fint ut når de står, men hva når de skal sette seg inn i bilen, sitte på en benk i parken eller ved et cafe-bord?

Går de med boksere som dekker det meste under? Type truse med litt ben så det ser ut som en hotpants?

Lurere seriøst på dette jeg altså, jeg kunne aldri klart å bevege meg rundt i noe sånt uten å vise undertøyet, hva med når man skal bøye seg ned?

Synes jeg ser meg selv med rumpa i været mens jeg plukker lego fra gulvet i et så kort skjørt ;)

Men ser flott ut da, det skal de ha.

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/09/DSC05300.jpg

Anonymous poster hash: 43925...3e5

Endret av Jigglewiggle
Bilde er fjernet grunnet opphavsrett

Fortsetter under...

Sitte, da må du holde lårene tett sammen og helst krysse leggene litt sånn at man dekker all mulighet for innsyn. Så må du passe på hvis skjørtet ikke er tettsittende slik at det ikke blir løftet opp av vind, bevegelse, ekkel forbipasserende gubbe ol.  sitte og bøye seg, da må du bøye knærne til en sitteposisjon med bena godt samlet, og inn i bilen må du i den posisjonen før du bøyer ryggen litt også må du sikte godt ;) (bøye samme opplegg bare du skal ned på huk)

Anonymous poster hash: 4ea6b...160

Annonse

Vel vel, uten mann ved din side går det dårlig. Har hendt at jeg har gått i korte kjoler og da må jeg be mannen gjøre alt, eneste jeg kan er å gå rett opp og ned. Kan absolutt ikke bøye meg, knapt sette meg ned. Det går IKKE når man har et lite barn, det blir bare kluss det:) har prøvd meg på det noen ganger og da får alle fritt innsyn til rumpa.. Har lagt bort alle korte klær...

Anonymous poster hash: 90d34...0dd

Jeg synes det er ekkelt å tenke på å være gravid med skjørtene oppetter skinkene jeg. Vet ikke med dere, men jeg må bruke truseinnlegg mot utflod og vil helst gå med godt støttende undertøy og lukkede klær der nede. Ekkelt :( Tror ikke det er så mange som er tørre når de er gravid, man lekker jo gjerne urin og mere til.

Anonymous poster hash: cf851...4f9

Jeg synes det er ekkelt å tenke på å være gravid med skjørtene oppetter skinkene jeg. Vet ikke med dere, men jeg må bruke truseinnlegg mot utflod og vil helst gå med godt støttende undertøy og lukkede klær der nede. Ekkelt :( Tror ikke det er så mange som er tørre når de er gravid, man lekker jo gjerne urin og mere til.

Nå går jeg sjeldent med korte skjørt, men jeg har aldri lekket noe som helst hverken her eller der når jeg har vært gravid.

Anonymous poster hash: 9696d...c4c

Nå går jeg sjeldent med korte skjørt, men jeg har aldri lekket noe som helst hverken her eller der når jeg har vært gravid.

Jeg har heller aldri lekket noe som helst

Anonymous poster hash: ea25f...fba

Jeg har heller aldri lekket noe som helst

Anonymous poster hash: ea25f...fba

Har alltid vært tørr som en ørken jeg, men med en gang jeg ble gravid så ble det andre boller, yuk!! Det er helt normalt, men frustrerende..

Annonse

Det er en treningssak.

Du kan ikke bøye deg i en u men sette deg ned med knekk i knærne.

Ta på deg ett stramt sekretær skjørt i noen dager så sitter det :-)

Om jeg går med korte skjørt/kjoler, har jeg shorts under. Har en superkort bomullsshorts som ser litt ut som en boxer som jeg bruker. Bruker den også over tynne strømpebukser. 

• 2 år senere...

Vel vel, uten mann ved din side går det dårlig. Har hendt at jeg har gått i korte kjoler og da må jeg be mannen gjøre alt, eneste jeg kan er å gå rett opp og ned. Kan absolutt ikke bøye meg, knapt sette meg ned. Det går IKKE når man har et lite barn, det blir bare kluss det:) har prøvd meg på det noen ganger og da får alle fritt innsyn til rumpa.. Har lagt bort alle korte klær...

Anonymous poster hash: 90d34...0dd

fritt innsyn ?  bruker du sting truse eller går naken under når du har gått i korte kjoler da??   hadde sluppet det med mere heldekkende truser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...