Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #26 Skrevet 6. september 2013 Jeg husker da minstejenta gikk på liten avdeling. Da var der sjeldent de aller minste barna(ett åringer) reiste på tur. De forsvarte det med at de aller minste hadde mer enn nok med alle inntrykkene de fikk ute og inne i barnehagen. Jeg er i grunn helt enig. De store barna får tur minimum en gang i uka. Anonymous poster hash: 26203...4a0
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 6. september 2013 #27 Skrevet 6. september 2013 Fast dag 1 dag i uka. Men de er ofte på tur utenom det også. Da ordner bhg med mat
GeeGee Skrevet 6. september 2013 #28 Skrevet 6. september 2013 Der gutten min går har ikke barna på småbarnsavdelingen turdag, men på storbarnsavdelingen har de det. Tror de små også drar av og til, men da er det som oftest ikke med alle sammen på en gang.
Cruella De Vil Skrevet 6. september 2013 #29 Skrevet 6. september 2013 De har fast turdag en gang i uken. I tillegg drar de innimellom til bibliotek, på teater og lignende utflukter, noen ganger er dette på turdagen, andre ganger i tillegg til turdagen.
Lyckelin Skrevet 6. september 2013 #30 Skrevet 6. september 2013 de har ikke noen planlagte turdager, men de er nesten utenfor bhg område hver dag. Turer til lekeplassen i nærheten og skogsturer :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #31 Skrevet 6. september 2013 Har fast turdag en dag i uka. Men de kan også ta kortere spontane turer. Men en fast dag pr uke. De store går i skogen eller lengre turer bort til gårdene osv, de små tusler rundt i nabolaget, besøker andre lekeplasser osv Anonymous poster hash: a57b6...7e6
Guttaboys Skrevet 6. september 2013 #32 Skrevet 6. september 2013 På stor avdeling er det to faste turdager for min sønn. En dag med avdelingen, og en dag med alle guttene i barnehagen som er født i 09 (fordelt på 3 avd.). På småbarn har de en fast dag med hele avdelingen, og utover det hender det de deler opp gruppa, slik at 1-åringene drar alene og 2-åringene drar alene. Dette for at det ofte er et sprik mellom behov og utfoldelse på 1 og 2 åringer. Synes bhg vår har gode turaktiviteter, og barna stortrives!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå