Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Hvor kjente dere mest bevegelser? Midt foran på magen og oppover? Press på blæra? Tror babyen min ligger rygg inn mot min rygg. :/ kjenner bare små skarpe deler. Ingen rygg eller store deler... :/ Anonymous poster hash: e2194...1f5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Kjente vel litt bevegelser overalt tror jeg. Kjente ikke noe særlig mot blæra, men ribbebeina mine fikk kjørt seg skikkelig. Anonymous poster hash: 7d32a...8e4
Lille snuppa og magetroll Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Når jeg tenker etter så kjente jeg aldri noe rygg jeg heller, visste aldri hvordan hun lå. Kjente mest spark ut mot magen
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Jeg kjente alle bevegelser og spark i midten og nederst i magen. Aldri spark i ribbeina eller oppover. Kjente tydelig rumpa/rygg utenpå magen de siste ukene. Mye press på blæra. Anonymous poster hash: 62743...b9b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Jeg klarte ikke å kjenne igjen hva som er hva på babyen hverken i det svangerskapet som endte med stjernekikkerfødsel, eller det som endte i en "vanlig" fødsel... Veldig imponert over jordmødrene som med enkle grep raskt kan konstantere at babyen ligger sånn eller sånn. Syns ikke det var forskjell på begevelsene, heller - det var sparking og bevegelse fra den ene siden til den andre, hele tida! Anonymous poster hash: 3c6c3...62f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Stjernekikkerne ligger vendt mot siden, akkurat som de som fødes vanlig. Men de er vendt mot feil side og kommer derfor ut med ansiktet opp etter å ha vridd seg i bekkenet. Jeg kjente aldri noen rygg, og han lå festet i normal posisjon lenge. Anonymous poster hash: b665b...4a6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Stjernekikkerne ligger vendt mot siden, akkurat som de som fødes vanlig. Men de er vendt mot feil side og kommer derfor ut med ansiktet opp etter å ha vridd seg i bekkenet. Jeg kjente aldri noen rygg, og han lå festet i normal posisjon lenge. Anonymous poster hash: b665b...4a6 Jeg trodde de lå med ryggen sin mot mors rygg? Ts Anonymous poster hash: e2194...1f5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Ryggen hennes kunne kjennes på høyre side av magen. Kjente bevegelser litt overalt, men mye i blære, mot venstre ribbein, og mye ut på siden på venstre side (kunne se føttene hennes av og til). Anonymous poster hash: ee07d...310
Husbygger Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Mine to stjernekikkere lå med rumpa godt planta opp under høyre ribbein, tror de lå med ryggen ut mot magen min. Men trodde ikke det hadde noe å si hvordan de lå i magen, det er vel heller det at de snur seg feil når de skal it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå