vilblimammatrine Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Er i starten av uke 9 nå, og livmortappen min har vært litt åpen i et par dager nå. Flere som har hatt livmortapp som har åpnet seg litt ganske tidlig?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Vet ikke helt om min er åpen fordi jeg ikke har kjent på den når den har vært åpen, mem jeg kjenner en tydelig grop i den og kjenner ikke at den er plugget igjen som alle andre sier Anonymous poster hash: 48a8b...b08
LittlePrincess Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Jeg tenkte på det samme i dag, min føles åpen, er straks 7 uker. Leste på en amerikansk side at man ikke kan se ut fra livmortappen graviditet/ikke graviditet, fordi det kan ta flere måneder før den får karakteristisk "gravid" utseende. Men vet ikke om det stemmer. I forrige svangerskap var jeg lykkelig uvitende om alle slike detaljer:)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Når jeg var gravid med jenta vår var den åpen og lukket i hytt og pine de første 3 mnd, etter det sluttet jeg å sjekke
vilblimammatrine Skrevet 6. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2013 Hm, snodige greier! Regner med det varierer ganske da :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Den er nok lukket selvom det ikke kjennes sånn ut. Jeg er jo 17 uker på vei og min har kjentes åpen ut hele tiden. Nå har jeg slutta å kjenne for det bekymrer meg bare! Anonymous poster hash: 48a8b...b08
mietutto Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Man skal ikke tukle så mye oppi der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå