Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Har sett litt på ebay i det siste siden det har vært så mye snakk om det her på forumet, og der finner jeg masse roseblader i alle mulige farger. Hadde dere roseblader i bryllupet? Var de falske eller ekte? Hva bruker man de til? Hvor mange trenger man? Syns det er så mye koseligere her inne, så derfor spør jeg her og ikke på et bryllupsforum Anonymous poster hash: 923f5...648
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Nei, hadde ingenting ekstra pynt. Personlig er jeg ikke noe fan av roseblader. Hadde et enkelt og stilrent bryllup - hvite duker, hvite lys, blomsteroppsatser som passet i fargene med brudebuketten. Hadde heller ingen pynt i kirken, for syntes kirken var nok pyntet i seg selv. Anonymous poster hash: 36d0f...fc6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Denne kirken har veldig lite pynt... Gamle trebenker, brune vegger... Kirka i seg selv er fin, men veldig lite "pyntet" inni. Anonymous poster hash: 923f5...648
skjotta Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 ekte roseblader blir veldig fort stygge.... bare nevner det.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Er falske roseblader fine? Aldri sett noen på ordentlig, kun på ebay! Anonymous poster hash: 923f5...648
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Nei jeg liker ikke roseblader så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå