Gå til innhold

Trenger råd i vanskelig situasjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i ny jobb for 2 måneder siden. Det er bare en helt forferdelig arbeidsplass. De har utrolig høy andel ansatte som slutter pga et elendig arbeidsmiljø og dårlig ledelse. Jeg har fått en helt uutholdelig turnus som består nesten utelukkende av helge og kveldsjobbing og jeg har flere små barn. Ble lovet tilnærmet dagstilling. Nå er dillemmaet mitt at jeg må selvsagt finne meg en ny jobb IGJEN, men da blir problemet at de helt sikkert vil være skeptiske til at jeg slutter så fort i nåværende jobb på intervjuer. Vil ikke snakke negativt om arbeidsplassen min, men får si at det ikke passet for meg. I tillegg kan jeg jo ikke ta hvilken som helst jobb, men må være ganske sikker på at dette er en jobb jeg vil ha. Trenger innspill på hva jeg bør gjøre her... Noen som har vært i liknende situasjon. Jeg misliker dessuten sterkt å gå på intervjuer...

Anonymous poster hash: 8787c...f4a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa opp ganske kjapt i min forrige jobb, og sa enkelt og greit at jobben ikke var noe for meg.

Fikk ny jobb på første forsøk.

Anonymous poster hash: f187f...d8b

Skrevet

Tøft gjort av deg, men jeg ser ingen jobber jeg har virkelig lyst å søke på... Dessuten er samboer veldig opptatt av at jeg MÅ ha ny jobb før jeg kan si opp. Har en utdannelse som er veldig etterspurt så en jobb kan jeg få meg ganske raskt, men føler jeg bør inn i en jobb jeg tror jeg vil trives i... HI

Anonymous poster hash: 8787c...f4a
Gjest FinogFjong
Skrevet

Er en ærlig sak å si at jobben ikke var som forespeilet og forutsatt ved ansettelse. Helt ukomplisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...