Gå til innhold

Dr Phil nå på TV3 .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig viktig tema! Om to halvsøstre med forskjellig syn på far/stefar pga misbruk av stedatter!

Anonymous poster hash: 223a0...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter og ser på nå, og det vrenger seg i magen min!

Har lyst til å hoppe igjennom skjermen og grisebanke mora.. "Ååhh.. Jeg kunne ikke gjøre noe med det, for da hadde jeg endt opp på gata"

JAVEL, så end opp på gata da! ALT for å beskytte barnet ditt!! JÆVLA TAFATTE KJERRING! GRRRRRRRR!!!!

Og hu søstra er ikke akkurat veldig empatisk.............

Anonymous poster hash: f61da...98d

Skrevet

Søstra lever i ekstrem fornektelse. Tenk å bruke sin pedofile far som barnevakt... :o

Skrevet

Har lyst til å hoppe igjennom skjermen og grisebanke mora.. "Ååhh.. Jeg kunne ikke gjøre noe med det, for da hadde jeg endt opp på gata"

JAVEL, så end opp på gata da! ALT for å beskytte barnet ditt!! JÆVLA TAFATTE KJERRING! GRRRRRRRR!!!!

Samme her!!! Er det mulig å feile så mye som mor!!!?? Og hun har SELV blitt misbrukt når hun var barn! SYKE damen!! Håper Dr Phil tar hun skikkelig, samme med søsteren! De må skjønne at det IKKE er greit det de har vært vitne til!

Hi

Skrevet

Søstra lever i ekstrem fornektelse. Tenk å bruke sin pedofile far som barnevakt... :o

Ja det tenkte jeg også på :-O men hun var jo prinsessen hans, så da er jo alt greit :-O

Hi

Skrevet

Herlighet... alt hun må igjennom, selv nå. Alle legger skyld på henne jo. Hun ble misbrukt fra fem til femten. Og de henger seg opp i detaljer og legger det på henne? Fy søren....

Skrevet

Samme her!!! Er det mulig å feile så mye som mor!!!?? Og hun har SELV blitt misbrukt når hun var barn! SYKE damen!! Håper Dr Phil tar hun skikkelig, samme med søsteren! De må skjønne at det IKKE er greit det de har vært vitne til!

Hi

Og hør han jævelmannen av en stefar da!! "Det er din egen feil at du sliter, du kunne jo oppsøkt psykolog" WHAT????????

Bare hør all dritten han lirer ut av seg!!

Skrevet

Tror vi også må se neste episode som starter nå, ei dame faker at hun er gravid og stjeler et barn!! OMG!!!!

Så mange Psyke mennesker!!

Skrevet

Tror vi også må se neste episode som starter nå, ei dame faker at hun er gravid og stjeler et barn!! OMG!!!!

Ja! Må se den og! Jeg er sjokkert over hvor rolig Dr Phil egentlig klarer å være. Jeg hadde klikket av å sitte å høre på alt tullet de der sa!

Skrevet

Ja! Må se den og! Jeg er sjokkert over hvor rolig Dr Phil egentlig klarer å være. Jeg hadde klikket av å sitte å høre på alt tullet de der sa!

Heldigvis satte han både stefaren og søstra på plass!

Den nye episoden er ihvertfall helt på trynet! Ei som stjeler en baby for å vise den fram til eksen og ikke skjønner hun at hun har gjort noe galt engang?

Og hun som gliser og er dritstolt av å være psykisk ustabil?

Oh Lord!!

Skrevet

Heldigvis satte han både stefaren og søstra på plass!

Den nye episoden er ihvertfall helt på trynet! Ei som stjeler en baby for å vise den fram til eksen og ikke skjønner hun at hun har gjort noe galt engang?

Og hun som gliser og er dritstolt av å være psykisk ustabil?

Oh Lord!!

Ja heldigvis !

Men seriøst, jeg skjønner ingenring av hun siste personen nå. Heller ikke hun der babytyven.

Syke mennesker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...