Gå til innhold

Fredagsmiddag til en person!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva lager du til middag når du er alene hjemme en fredag????

Maten kan ikke inneholde tomat, paprika og hvertemel.

Tips til gressenkemiddag ønskes. Lei frossenpizza og Fjordland når jeg er alene.

Anonymous poster hash: 3d0a4...cb7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kjøpt salmalaks.

Skjær den i tynne skiver og strø på ltt sesamfrø. Serveres med avokado, agurk, mango, syltet ingefær og soyasaus. Nam nam.. superenkelt.

Det er også godt med nygrillet kylling fra Meny eller Ica, og en frisk salat til med rømmedressing.

Nå ble jeg sulten.

Anonymous poster hash: b7d49...9f5
Skrevet

Ville kjøpt salmalaks.

Skjær den i tynne skiver og strø på ltt sesamfrø. Serveres med avokado, agurk, mango, syltet ingefær og soyasaus. Nam nam.. superenkelt.

Det er også godt med nygrillet kylling fra Meny eller Ica, og en frisk salat til med rømmedressing.

Nå ble jeg sulten.

Kylling hørtes veldig godt ut da. Men selger de halve kyllinger på Meny? For en blir alt for mye, siden jeg ikke skal være hjemme i morgen.

Skrevet

Minipizza av speltlefser eller hjemmelaget pizzabunn du kan spise..

f.eks creme fraiche, spekeskinke eller vanlig skinke og mozzarellaost. Ruccula etter den er stekt, Mmmm

Anonymous poster hash: 09781...c39
Skrevet

Jeg pleier å strimle litt kylling, ha på litt bbq saus på slutten av stekingen og lage en deilig salat. Eventuelt steke litt tomat med en deilig ost på.

Skrevet

Jeg pleier å strimle litt kylling, ha på litt bbq saus på slutten av stekingen og lage en deilig salat. Eventuelt steke litt tomat med en deilig ost på.

Strimlet kylling kan jeg spise og salat, men ikke resten. Kan ikke spise tomat pga. allergi.

Skrevet

Ville kjøpt salmalaks.

Nå ble jeg sulten.

Kylling hørtes veldig godt ut da. Men selger de halve kyllinger på Meny? For en blir alt for mye, siden jeg ikke skal være hjemme i morgen.

Bare be dem dele kyllingen i to - da blir det også halv pris :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...