Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Igår var jeg på et senter. Babyen trengte ny bleie og var sulten. Gikk inn på ammerommet for å amme. Det står skilt på døren så man kan ikle misforstå hva slags rom det er. Der sitter en familie, mor, far og et barn på ca 3 år og spiser is.... Babyen måtte jo ha mat så jeg ammet likevel. Men syns det var ukomfortabelt. Jeg gikk jo inn på ammerommet for å amme ifred. Ville dere sagt noe til dem? Anonymous poster hash: e2f12...d25
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Nei, det ville jeg ikke gjort. Man kan ikke vite hvorfor de sitter der, de kan ha en veldig god grunn. Anonymous poster hash: a190b...119
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Dessuten, hvis det er sånt åpent ammerom som flere kan bruke samtidig, så må man jo uansett regne med å amme med andre til stede. Om det er andre ammende eller ikke bryr meg ikke så mye, så lenge de er inneforstått med at amming vil forekomme. Og det bør de jo være på et ammerom. Anonymous poster hash: a190b...119
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Ville ikke brydd meg om det, men hvis de ikke hadde en baby så synes jeg det var et merkelig valg av dem.... Ammerom er jo mest for dem som ikke føler for å blotte seg for gud og hvermann og hvis gud og hvermann da setter seg og spiser is på ammerommet blir jo hele poenget borte! Anonymous poster hash: 4b7ea...1b1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Jeg ville satt meg ved siden av dem og slengt puppene på bordet! Tipper det hadde fått fart på sakene! Anonymous poster hash: 2ee6f...08a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå