Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Da er det flytta inn ny landsmenn til bygda. Stod med opent sinn men har fått dei i vrangstrupen. Stjeler som fan og tar seg til rette. Har vert tekne for butikk svindel ikkje 1 gang men det er godt op i 20 ganger. Har prøvd og stjele sykklar. Og kompisen til gubben fikk skade på taket på nybilen sin ( ongane har hoppa opp på den + nabobilen). Koment seg inn på privat areidsommråde og teke seg til rett i dusjane. Stjåle klede i frelsearmeens klesbokser. Bli så forbanna på slike ny landsmenn. Anonymous poster hash: 97f6f...4c3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Ser ikke ut som du har bodd lenge nok i landet til å lære skriftspråket heller? Anonymous poster hash: f8886...607
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Vel, gi dem litt tid så kan de antakelig skrive bedre norsk enn deg. Ikke så veldig mye tid heller. Anonymous poster hash: 78d9d...3a2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Sjølv om jeg ikkje er god i norsk og aldri god på skole. Men har faglederstilling og tener 680 000 i året sjøl om jeg er elendig norsk på meg. Kommer fram sjølv om jeg er dritt dårlig i norsk. Men du svart og forstår meg ? Anonymous poster hash: 97f6f...4c3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Å hjelpes, dette orket jeg ikke lese en gang. Noen som kunne hatt nytte av autocorrect her ser jeg. Anonymous poster hash: 6b23f...e97
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Det er ein grunn til at jeg holder meg annonym her inne Her ser dokke kor folk blir mobba pga skrive feil. Anonymous poster hash: 97f6f...4c3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Skjønte godt hva du skrev jeg. Her inne sitter det masse kverulanter som bryr seg mer om skrivefeil enn poenget... Anonymous poster hash: bfb04...77a
Øyne som ser!! Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Det er ein grunn til at jeg holder meg annonym her inne Her ser dokke kor folk blir mobba pga skrive feil. Anonymous poster hash: 97f6f...4c3 Hva hadde du forventet når du kaster Dritt om våre nye landsmenn som du kaller de? Sympati og en is. Er ikke bare skrivefeilene dine, men du virker litt kort.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 En skal ikke dømme alle nye landsmenn for hva noen gjør, men de skulle vært raskere med å hive kriminelle ut av landet. Anonymous poster hash: d68dc...553
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Da er det Det er ein grunn til at jeg holder meg annonym her inne Her ser dokke kor folk blir mobba pga skrive feil.Anonymous poster hash: 97f6f...4c3 Hva hadde du forventet når du kaster Dritt om våre nye landsmenn som du kaller de? Sympati og en is. Er ikke bare skrivefeilene dine, men du virker litt kort. Ok da er det GREIT at dei gjør slik dei gjør. Stjeler, hopper på biler og snoker inne på avsperret arbeidsområder. Da skal jeg ikkje klage når bilen min blir harpa men det aksepterer dokke ? Anonymous poster hash: 97f6f...4c3
mylittlecat Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Jeg hater også å lese innlegg fullt av skrivefeil, men synes det er passe lavmål å bruke det mot deg for å vri innleggets poeng bort. Nå vet du det, at landets fremste rasistkortutdelere sitter og vokter innlegg på dib, og gud forby den som sier noe som helst negativt om "våre nye landsmenn".
BareMas Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Sjølv om jeg ikkje er god i norsk og aldri god på skole. Men har faglederstilling og tener 680 000 i året sjøl om jeg er elendig norsk på meg. Kommer fram sjølv om jeg er dritt dårlig i norsk. Men du svart og forstår meg ? Anonymous poster hash: 97f6f...4c3 Jeg forstår av ditt opprinnelige innlegg at du er noe frustrert over nyinnflyttede i bygda di som åpenbart ikke har fått med seg folkeskikk på flyttelasset, I can relate. Men akkurat dette innlegget ga ikke my mening, kan du hjelpe oss å forstå hva du vil fram til?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #13 Skrevet 6. september 2013 Sjølv om jeg ikkje er god i norsk og aldri god på skole. Men har faglederstilling og tener 680 000 i året sjøl om jeg er elendig norsk på meg. Kommer fram sjølv om jeg er dritt dårlig i norsk. Men du svart og forstår meg ? Anonymous poster hash: 97f6f...4c3 Jeg forstår av ditt opprinnelige innlegg at du er noe frustrert over nyinnflyttede i bygda di som åpenbart ikke har fått med seg folkeskikk på flyttelasset, I can relate. Men akkurat dette innlegget ga ikke my mening, kan du hjelpe oss å forstå hva du vil fram til? Ærlig talt, om ikke du forstår meningen med innlegget, tror jeg ikke det er HI som sliter mest med norsken her. Anonymous poster hash: f30d3...596
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #14 Skrevet 6. september 2013 Sjølv om jeg ikkje er god i norsk og aldri god på skole. Men har faglederstilling og tener 680 000 i året sjøl om jeg er elendig norsk på meg. Kommer fram sjølv om jeg er dritt dårlig i norsk. Men du svart og forstår meg ? Anonymous poster hash: 97f6f...4c3 Jeg forstår av ditt opprinnelige innlegg at du er noe frustrert over nyinnflyttede i bygda di som åpenbart ikke har fått med seg folkeskikk på flyttelasset, I can relate. Men akkurat dette innlegget ga ikke my mening, kan du hjelpe oss å forstå hva du vil fram til? Tenk ........... Bedømming Anonymous poster hash: 97f6f...4c3
Jojo x3 Skrevet 6. september 2013 #15 Skrevet 6. september 2013 Hihi, lansmenn ja, passet jo med ransmenn. R-en kan være vanskelig! Dumt du har fått negativ erfaring med noen nye landsmenn, håper du treffer noen som kan rette det opp igjen en dag. Og ellers så burde det vært gjort noe med asylpolitikken, de som sitter på et mottak og venter altfor lenge på svar=ikke bra. Det burde også vært gjort noe i forhold til de som kommer hit og begår kriminelle handlinger.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #16 Skrevet 6. september 2013 Jeg skjønner hva du mener og det er selvfølgelig ikke er greit at folk ikke oppfører seg. Allikevel kan jeg ikke dy meg for å smile. Det er nokså gjennomgående at de som er innvandrerfiendtlige også skriver svært dårlig norsk. Deilig å få bekreftet at fremmedfrykt ser ut til å henge sammen med dårlig formuleringsevne og sannsynligvis også dårlig resonneringsevne. Javel, så har dere fått noen til bygda som ikke finner seg til rette, men å generalisere dette til innvandrere generelt? Eller er det bare innvandrere med annen hudfarge du snakker om? Hvor mye du tjener er forresten helt irrelevant i denne sammenheng. Anonymous poster hash: 60058...aef
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #17 Skrevet 6. september 2013 Jeg skjønner hva du mener og det er selvfølgelig ikke er greit at folk ikke oppfører seg. Allikevel kan jeg ikke dy meg for å smile. Det er nokså gjennomgående at de som er innvandrerfiendtlige også skriver svært dårlig norsk. Deilig å få bekreftet at fremmedfrykt ser ut til å henge sammen med dårlig formuleringsevne og sannsynligvis også dårlig resonneringsevne. Javel, så har dere fått noen til bygda som ikke finner seg til rette, men å generalisere dette til innvandrere generelt? Eller er det bare innvandrere med annen hudfarge du snakker om? Hvor mye du tjener er forresten helt irrelevant i denne sammenheng. Anonymous poster hash: 60058...aef Jeg tenker at de som har evne til å formulere seg korrekt har en tendens til å overse viktige poeng. De er så høye på seg selv og sine meninger, at de glemmer å se etter essensen i (den dårlige) teksten. Det er deilig å få bekreftet Anonymous poster hash: f30d3...596
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #18 Skrevet 6. september 2013 Jeg skjønner hva du mener og det er selvfølgelig ikke er greit at folk ikke oppfører seg. Allikevel kan jeg ikke dy meg for å smile. Det er nokså gjennomgående at de som er innvandrerfiendtlige også skriver svært dårlig norsk. Deilig å få bekreftet at fremmedfrykt ser ut til å henge sammen med dårlig formuleringsevne og sannsynligvis også dårlig resonneringsevne. Javel, så har dere fått noen til bygda som ikke finner seg til rette, men å generalisere dette til innvandrere generelt? Eller er det bare innvandrere med annen hudfarge du snakker om? Hvor mye du tjener er forresten helt irrelevant i denne sammenheng.Anonymous poster hash: 60058...aef Jeg tenker at de som har evne til å formulere seg korrekt har en tendens til å overse viktige poeng. De er så høye på seg selv og sine meninger, at de glemmer å se etter essensen i (den dårlige) teksten. Det er deilig å få bekreftet Anonymous poster hash: f30d3...596 Love it. Anonymous poster hash: 97f6f...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå