all i want is u Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Hei jenter, Jeg er ny her på 1.tri og hååååper å være her hele tida ut. Men, i natt våknet jeg av noe jeg trodde var gigantiske menssmerter. hadde så vondt, og trodde at nå var d over allerede ved 4+2. men så foreslo min samboer at kanskje d kunne være luftsmerter!? jeg er nemlig veldig oppblåst hele tida. magen min stikker utover pga lufta, og magen min er normalt helt flat. jeg kan normalt ikke blåse den opp til å stå utover en gang... Håper noen har noen erfaringer å dele! Hadde satt helt utrolig stor pris på det hvis noen kan fortelle her hvis de har opplevd lignende...
all i want is u Skrevet 6. september 2013 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2013 åh. ser at det finnes en annen tråd her ("veldig vondt i magen"). d står jo en del svar der da som passer til dette... da satser jeg på at d stemmer d som står der, at man kan ha veldig vondt pga at livmor strekker seg. selv om jeg ikke helt ser for meg at livmora mi strekker seg så mye allerede ved 4+2 da men, så lenge jeg ikke blør så skal jeg ikke stresse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå