Gå til innhold

Tattovering av øyenbryn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med viltvoksende øyenbryn. De vokser seg lange, i hulter og bulter og langt nedover til øyenlokkene. De vokser ganske ujevnt så det er utrolig tynt noen plasser mens det er tykt og langt andre steder, og de er ujevne i farge og form. Jeg klarer ikke å nappe de fine eller i nærheten av å bli like i form.

Lurer på om det kan bli fint å få tattovert bryn i en fin fasong, sånn at jeg da får en mal å nappe etter, pluss at det blir farge der det ikke vokser skikkelig? Synes det blir for kunstig med øyenbrynspenn. Vil ikke at det skal se tydelig kunstig ut, men nå føler jeg at jeg bare ser enten veldig uflidd ut, eller ganske skeiv i ansiktet.

Anonymous poster hash: b7076...85e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg gjort, veldig fornøyd :) de kan tattovere sånn at det ser ut som hår og dermed ser mer naturlig ut. Min grunn til å gjøre det var at jeg hadde så lyse hår at jeg måtte tegne for at det skulle synes og dette var utrolig kjedelig om sommeren (sto brått igjen med et øyenbryn etter bad osv). Dra til en som driver med permanent makeup og snakk litt med dem. På meg så tegnet de opp øyenbrynene med blyant først og fant en fasong jeg var fornøyd med. De tegner helt til du er 100% fornøyd! Dette skal vare i alt fra 1-3 år, så blir jo ikke som en ekte tatovering, noe jeg syns er litt ålreit :) pass litt på hvem du går til, er ikke alle som er like flinke har jeg hørt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...