Gå til innhold

Snakk om å kaste stein i glasshus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Og så må jeg bare spørre dere andre mødre der ute om en ting ! Hva synes dere om nybakte mødre som blogger opptil flere ganger om dagen ? Skal ærlig inrømme å si at det faktisk ryster meg!.......rett og slett fordi når man nettop har blitt mamma så burde ikke en blogg stå i fokus, men det nyfødte barnet og din egen SØVN. Jeg vil tørre å påstå at man ikke er i stand til å ta riktige beslutninger som mor om det første man setter seg ned med, så fort ungen har sovna/du har litt fri, er bloggen."

http://rannveigheitmann.blogg.no/1352753819_syk_baby__nybakte_mdr.html

Og hvem er det nå som blogger i vei fra fødestuen? :D

Hahaha!

Anonymous poster hash: 6a9f3...581
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er vel stolt av datteren sin da.Det tar ikke mange minutter å skrive et innlegg.

Når jeg fødte nr 2 var jeg i dusjen 15 min etter babyen var ute og i tipptopp form. Og jeg var så ' høy' at jeg ikke fikk sove på mange timer.

Skrevet

Hun er vel stolt av datteren sin da.Det tar ikke mange minutter å skrive et innlegg.

Når jeg fødte nr 2 var jeg i dusjen 15 min etter babyen var ute og i tipptopp form. Og jeg var så ' høy' at jeg ikke fikk sove på mange timer.

Klart hun er stolt og det skjønner jeg godt!

Det jeg ikke skjønner er at hun har lov til å blogge. Andre nybakte mødre har ikke lov tl å blogge, ifølge Rannveig

Skrevet

Hvis hun har et sovebarn, som sover natta gjennom, og sover normalt på dagen har man overskudd til mer enn når man har et barn som ikke sover.

Jeg var mye på nettet/ fikk gjort mye husarbeid når guttungen sov på dagtid. Fordi han sov gjennom natta, så trengte jeg ikke å sove når han sov. Så jeg kunne fint blogga når han var liten.  Så kanskje vite fakta før man kritiserer andre?

Anonymous poster hash: 13cba...af8
Skrevet

Hvis hun har et sovebarn, som sover natta gjennom, og sover normalt på dagen har man overskudd til mer enn når man har et barn som ikke sover.

Jeg var mye på nettet/ fikk gjort mye husarbeid når guttungen sov på dagtid. Fordi han sov gjennom natta, så trengte jeg ikke å sove når han sov. Så jeg kunne fint blogga når han var liten.  Så kanskje vite fakta før man kritiserer andre?

Dette er altså Rannveig sine egne ord:

"Og så må jeg bare spørre dere andre mødre der ute om en ting ! Hva synes dere om nybakte mødre som blogger opptil flere ganger om dagen ? Skal ærlig inrømme å si at det faktisk ryster meg!.......rett og slett fordi når man nettop har blitt mamma så burde ikke en blogg stå i fokus, men det nyfødte barnet og din egen SØVN. Jeg vil tørre å påstå at man ikke er i stand til å ta riktige beslutninger som mor om det første man setter seg ned med, så fort ungen har sovna/du har litt fri, er bloggen."

Jeg kritiserer ikke henne for å blogge, men jeg peker på at hun har kritisert andre for det hun selv gjør nå: Blogge som nybakt mamma!

Skrevet

Poenget er jo at hun selv har kritisert andre for å gjøre akkurat det samme! Herregud hvor treige går det an å bli?

Anonymous poster hash: 35b78...d10
Skrevet

Jeg var mye på nettet/ fikk gjort mye husarbeid når guttungen sov på dagtid. Fordi han sov gjennom natta, så trengte jeg ikke å sove når han sov. Så jeg kunne fint blogga når han var liten. Så kanskje vite fakta før man kritiserer andre?

Er dere blinde hele gjengen eller?! Klarer dere ikke å lese hva hi skriver? Dette er hva BLOGGEREN selv har skrevet tidligere om å være på nettet med små barn. Hi sier ingenting om at det er galt. Herregud. Bruk øya og hodet.

Anonymous poster hash: 20a3c...cce

Skrevet

Haha! Huff! Rannveig må jo bli rystet av seg selv. Hun gjør jo akkuratt det samme nå. Jaja!! Hun higer vel litt for mye etter å bli oppfattet som en god mor. Trur hun er litt usikker på seg selv når det gjelder mammarollen!

Anonymous poster hash: 83904...54a

Skrevet

Slutt og promoter for egen blogg. Klarer du ikke å hanke inn nok lesere så skriv om noe som fenger. Ganske desperat å lage innlegg om ege blogg for å få flere lesere.

Get a life!!!!

Anonymous poster hash: f6d45...9f9

Skrevet

Jeg var mye på nettet/ fikk gjort mye husarbeid når guttungen sov på dagtid. Fordi han sov gjennom natta, så trengte jeg ikke å sove når han sov. Så jeg kunne fint blogga når han var liten. Så kanskje vite fakta før man kritiserer andre?

Er dere blinde hele gjengen eller?! Klarer dere ikke å lese hva hi skriver? Dette er hva BLOGGEREN selv har skrevet tidligere om å være på nettet med små barn. Hi sier ingenting om at det er galt. Herregud. Bruk øya og hodet.

Anonymous poster hash: 20a3c...cce

Oooooh store høyhet, beklager så mye, men akkurat det gikk meg litt hus forbi. Trodde jeg hadde lest nøye, men tydeligvis blingset litt. Skal aldri gjenta seg. Og i alle fall ikke når man får så mye hets for å skrive feil.

Skrevet

Ja, det er dobbeltmoralsk og hyklerisk, men kjenner jeg blir mest opptatt av at du HI leser bloggen hennes (siden du vet at hun blogger fra fødestua), husker at hun har skrevet et innlegg om dette tidligere, og bruker tid på å lete det frem  :blink: SÅ interessant er vel ikke den stygge kua?

Anonymous poster hash: 87cfc...388
Skrevet

Ja, det er dobbeltmoralsk og hyklerisk, men kjenner jeg blir mest opptatt av at du HI leser bloggen hennes (siden du vet at hun blogger fra fødestua), husker at hun har skrevet et innlegg om dette tidligere, og bruker tid på å lete det frem  :blink: SÅ interessant er vel ikke den stygge kua?

Jeg husket innlegget for den hun blogget om i det innlegget var en god venninne av meg som hadde født sin premature baby og var på sykehus.

Derfor husker jeg det innlegget

Skrevet

Ja, det er dobbeltmoralsk og hyklerisk, men kjenner jeg blir mest opptatt av at du HI leser bloggen hennes (siden du vet at hun blogger fra fødestua), husker at hun har skrevet et innlegg om dette tidligere, og bruker tid på å lete det frem :blink: SÅ interessant er vel ikke den stygge kua?

Det mest interessante her er at du skriver som om du er så mye bedre. Men,avslutter med å kalle Rannveig eb stygg ku?Hvor barnslig er ikke det?

Anonymous poster hash: 83904...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...