Gå til innhold

HVOR MANGE SKRIVER HER HELE DAGEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra morgen til kveld, ved dette forumet... 

Vær ærlige nå! :) 

Anonymous poster hash: 855c8...c37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg :) er inne å leser ofte da jeg er i permisjon og tidvis Viggo.

Skrevet

Skriver ikke, men "stalker" omtrent dagen lang :P Jeg går til og fra PCen for pauser i løpet av dagen, så det blir en del timer jah... Nærmer seg termin og jeg kjeeeeeeder meg!

Anonymous poster hash: 100f5...a50
Skrevet

Jeg er innom mange ganger om dagen de fleste dagene jeg også. Men jeg er her som oftest bare noen minutter om gangen.

Skrevet

jeg og... ofte og korte turer... og ekstra mye nå, som jeg er sykemeldt og ruger på gullegget :D

Skrevet

Eg er innom tidt og ofte gjennom dagen - skammarvmeg ikkje det minste (ok, litt..).

Skrevet

Jeg er innom "3. trimester" kortere perioder hver dag for å se om noen i august/september og oktoberklubben har født! :D

Skrevet

Jeg er innom flere ganger om dagen. Er så lettvint etter jeg fikk dib på mobilen ;)

Men stikker bare innom i 10-15 minutter av gangen, sitter ikke nagla til dib. Sjekker bare om det er noen spennende nye overskrifter eller leser i tråder jeg har deltatt i.

Anonymous poster hash: aa489...0b6

Skrevet

Jeg er her litt på morgenen, et par snarturer og bare titter via mobilen på formiddagen, og litt lengre på kvelden. Er bare på morgenen og kvelden jeg har mulighet til å svare her inne fordi babyen sover da.

Anonymous poster hash: d03c3...b66
Skrevet

Er her via mobil jeg også. Titter inn forholdsvis ofte, spesielt hvis jeg følger en spesiell tråd. I dag er første dagen der sønben vår er alene i barnehagen, så jeg antar at jeg kommer til å døyve rastløsheten med dib. ;)

Skrevet

Jeg er her mange timer om dagen. Fra morgen til barna kommer hjem fra skolen og når barna er i seng.

Skrevet

Jeg er her 3 til 4 ganger i uka. Når jeg legger inn innlegg her blir jeg mobba pga skrivefeil.

Anonymous poster hash: 97371...092

Skrevet

Jeg er på hele dagen. Noe må man jo finne på mens ungene gjør rent og lager middag. Tv-har jeg skrota for lenge siden. Jobben har jeg sagt opp, og studiene lagt på hylla. Hender jeg setter klokka på 0300, kun for å sjekke om det er noe spennende på gang!

Anonymous poster hash: 2c895...9e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...