Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Og det er gått 13 mnd nå. Noen andre som har gått så lenge? Selvfølgelig deilig å slippe, men vil ha nr to snart! Ja, jeg ammer, men skal prøve å slutte nå snart. Anonymous poster hash: 92eae...a46
<3 2G <3 Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Fikk min etter 8 uker selv om jeg ammet... Så vi er nok forskjellige. Kan vel snakke med legen om å få medisin for å starte igjen.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Vel, hehe.. Her er ungen 17 mnd, sluttet nattamming ved 6 mnd, helt da hun fylte ett og har ennå ikke hatt annet enn småblødninger nå i sommer som varte i èn måned! Verken før eller etter har det vært noe, men legen sa det kunne være en bivirkning av p-pillene, så når tiden er inne for å prøve igjen kuttes de naturligvis ut og da burde det gå fint Kan jo være at du reagerer på samme måte..? Med tanke på ingen mens altså Anonymous poster hash: c5578...28f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Tok 15 mnd, ammet til hun var 2år. Ble gravid mnd etter mensen kom :-) Anonymous poster hash: c6ba5...759
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Takk for svar! 15 og 17 mnd var lenge, men det er vel normalt det også. Har ikke brukt p-piller etter fødsel, så det er nok ingen forklaring. Vi er vel bare forskjellige. Anonymous poster hash: 92eae...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå