Gå til innhold

Uheldig å tisse på seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke en såkalt fetisj tråd..

Men vil tro flere av dere andre gravide også må veldig ofte på toalettet og at det kanskje ikke alltid r like lett å hode seg..

Dette plager meg , og går konstant med våt truse... Skrekken er at det skal gå veldig galt.. Og hvertfall offentlig.. Det hjelper uansett ikke at jeg går på do minst 1 gang pr time..

Har noen av dere hatt noen uhell?

Anonymous poster hash: 562e3...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tena Lady.

Anonymous poster hash: bae21...f87
Skrevet

Måtte bruke tena lady under og en stund etter svangerskap pga lekkasjer

Anonymous poster hash: b3509...d5b
Skrevet

Knipeøvelser:)

Anonymous poster hash: e0029...377

Skrevet

Gjør Knipeøvelsene ogkjøp deg tena lady.

Skrevet

Dette er ikke en såkalt fetisj tråd..

Men vil tro flere av dere andre gravide også må veldig ofte på toalettet og at det kanskje ikke alltid r like lett å hode seg..

Dette plager meg , og går konstant med våt truse... Skrekken er at det skal gå veldig galt.. Og hvertfall offentlig.. Det hjelper uansett ikke at jeg går på do minst 1 gang pr time..

Har noen av dere hatt noen uhell? Anonymous poster hash: 562e3...ec4

Inkontinens er ganske vanlig hos gravide. Hormoner og senere i svangerskapet kan trykk gjøre alt av tverrstripet muskulatur der nede ganske slakk. Desverre. Jeg plages med stressinkontinens... (kun ved hoste og nysing) Er gravid i uke 33... Bruker truseinnlegg til vanlig. Bytter ofte. Men tena er nok bedre ja. Ville nok snakket med legen om det hadde vært at jeg plagdes ellers og. Men siden det er kun ved ekstra trykk (og jeg vet det går over etter fødsel) så har jeg ikke kontaktet lege. Men blir å gjøre det om det ikke går over etter fødsel.

Anonymous poster hash: d558e...0bb

Skrevet

For 100. gang. Knipeøvelser hjelper ikke mot alt. Spesielt ikke svangerskapshormoner som gjør at tverrstripet muskulatur som livmoren og blæremuskulaturen slapper av under svangerskap.

Anonymous poster hash: d558e...0bb

Skrevet

For 100. gang. Knipeøvelser hjelper ikke mot alt. Spesielt ikke svangerskapshormoner som gjør at tverrstripet muskulatur som livmoren og blæremuskulaturen slapper av under svangerskap. Anonymous poster hash: d558e...0bb

Nek, men difor uansett beskjed om å gjøre de etter fødsel om du lekker. De gjør det heller ikke verre.

Skrevet

Takk for mange svar og raske svar :) ja tenker jeg tar meg en tur på butikken i morgen for å kjøpe tena.. Er jo så redd for at det skal gå veldig galt. ;)

Skrevet

Takk for mange svar og raske svar :) ja tenker jeg tar meg en tur på butikken i morgen for å kjøpe tena.. Er jo så redd for at det skal gå veldig galt. ;)

De har litt tykkere variant på apoteket om de på butikken ikke holder. Er fult mulig du blir helt fin noen mnd etter fødsel. Noen blir bra fort, andre bruker litt lengre tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...