Gå til innhold

Barnets 1-års dag. Hva skal dere gi å spise til barnet?

November-spire-79

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt litt på dette, og har egentlig ikke noe ønske om å gi sukker på 1-års dagen fordi vi ikke ønsker å starte så tidlig. Hva gjør dere? Gir dere kake? Vet jo at det ikke er noe farlig, men synes det er litt unødvendig. Kanskje vi kan bake en egen liten kake til henne med litt mindre sukker o.l ?

Hun er 10 mnd og spiser lite fast føde.Vil bare ha pupp. Derfor blir det liksom så feil å introdusere sukker før hun får dette på plass. Føler selvfølgelig press fra familien også til å gi henne kake,is og alt mulig søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bakt en egen liten kake til alle våre på sin første bursdag. Det er en kremkake (med minimalt med sukker) som dem har fått kost seg med helt på egenhånd til dem har blitt lei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bakt en egen liten kake til alle våre på sin første bursdag. Det er en kremkake (med minimalt med sukker) som dem har fått kost seg med helt på egenhånd til dem har blitt lei :)

Takk for svar :) Ja det høres helt genialt ut egentlig. Tror vi må finne på noe slikt. Det kommer til å bli et artig syn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bakt en egen liten kake til alle våre på sin første bursdag. Det er en kremkake (med minimalt med sukker) som dem har fått kost seg med helt på egenhånd til dem har blitt lei :)[/quote}

Oppskrift? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...