Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset da ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hjelpe meg, får man virkelig så flotte hus til den prisen? Nydelig!

Skrevet

Huset er fint, veldig fint. Beliggenheten er alt for usentralt for min del. Umulig å komme seg noen steder hvis du ikke kjører selv... Ikke alltid det er så ønskelig!

Anonymous poster hash: d4204...289

Skrevet

Skjønner ikke hva de løse sprossene har for en funksjon og har ikke så veldig sansen for boble, massasje osv osv for å bli ren. Men for all del. Pent hus, selv om jeg aner en viss kinavipp (hvorfor det tro)

Skrevet

Veldig fint, men skjønner ikke at de lager så små soverom.

Skrevet

Nydelig!! Så på det på finn.no i går. Skulle gjort mye for å få det ja.

Anonymous poster hash: 5ced3...353

Skrevet

Lekkert!

Men har dere barn? Tenk på avstand til skole/bhg etc. Vi droppet å kjøpe drømmehuset nå nettopp, fordi vi måtte kjøre til alle aktiviteter inkl skole/bhg i årevis fremover.

Anonymous poster hash: 3ccdd...9fc

Skrevet

Lekkert!

Men har dere barn? Tenk på avstand til skole/bhg etc. Vi droppet å kjøpe drømmehuset nå nettopp, fordi vi måtte kjøre til alle aktiviteter inkl skole/bhg i årevis fremover.

Anonymous poster hash: 3ccdd...9fc

Skolen og idrettsbane er et par km unna, det samme med bhg.

HI

Anonymous poster hash: 36fd1...c90

Skrevet

Absolutt ikke min stil verken innvendig eller utvendig, men så jo ut til å være ett flott og påkostet hus. Får nok mye for pengene. Bare at det gjerdet der er ferdig malt er jo verdt en hel del  :P

Skrevet

Jeg synes huset var nydelig! :D 

Skrevet

Nokså lik min stil og smak. Synd det ikke er lagt vannbåren varme og at hage har såpass innsyn overalt.

Skrevet

Ganske fint, litt lite, liker ikke skråtak og synes det var grusom tomt.Dog fint med nærhet til sjøen.

Skrevet

Nydelig! Til en flott pris. haha. Hadde kostet 7-8 her i Stavanger garantert

Anonymous poster hash: 347d0...dea
Skrevet

Syns det var utrolig fint! Eneste jeg kan utsette på det er litt manglende sjel og for mye innsyn i hagen. 

Skrevet

Men HVEM vil bo på Sotra da ???

Anonymous poster hash: b34bb...df9

Skrevet

Nydelig. Rett og slett bare nydelig. Har du råd og kan realisere drømmen, go for it! Jeg hadde gjort det om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 734d9...2e5

Skrevet

Skjønner ikke hva de løse sprossene har for en funksjon og har ikke så veldig sansen for boble, massasje osv osv for å bli ren. Men for all del. Pent hus, selv om jeg aner en viss kinavipp (hvorfor det tro)

Ikke alt handler om funksjon, noen syns bare det er pent med sprosser.

Noen synes det er digg med boblebad, de bruker det ikke nødvendigvis for å bli ren.

Huset har kinavipp, derfor.

Skrevet

Tenkte med en gang jøss skal fotballfrua selge?? Var nesten helt likt. Utrolig lekkert hus til en fin pris.

Skrevet

Flott hus, helt grei pris, for meg blir uteområdet for nakent og tett til nabo men det er vel noe man blir vant med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...