Gå til innhold

Hva veier deres jenter på 94 og 114 cm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor gamle er de?

Anonymous poster hash: e71bb...0f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en prinsesse på 94 cm, hun er tre år og 23 kilo:)

Anonymous poster hash: d8a8b...0bd
Skrevet

94 cm og 23 kg?????

Anonymous poster hash: 886d4...19d

Skrevet

Jente 2 år og 4 mnd. 12 kg. 94-95 cm.

Anonymous poster hash: 886d4...19d

Skrevet

Jente på 2,5 her, ca 95 cm og 13 kg. Jente på 4,5, ca 115 cm og 17 kg.

Anonymous poster hash: fc4f0...d8b

Skrevet

6 år, 113 cm og 18 kg.

Anonymous poster hash: d1b07...de9

Skrevet

Kroppshysteriet starter hos mødrene!!

Er det rart unge jenter sliter med spiseforrstyrrelser! Hva er vitsen? Hva skal du gjøre med info du innhenter om andre småbarns vekt?

Anonymous poster hash: 02f2e...bfb

Skrevet

Jente ca 98 cm og 14 kilo. 3,5 år

Anonymous poster hash: cb926...df1

Skrevet

Målte og veide idag faktisk.

Jente, 5 år.

104 cm og 16 kg.

Skrevet

Jenta på 6 år er 115-116 cm og veier 19-20 kg

Jenta på 4 år er 107-108 cm og veier 17-18 kg

Begge er slanke, men ikke magre, yngste har litt rund babymage enda.

Anonymous poster hash: 56105...615
Skrevet

Er det rart unge jenter sliter med spiseforrstyrrelser! Hva er vitsen? Hva skal du gjøre med info du innhenter om andre småbarns vekt?Anonymous poster hash: 02f2e...bfb

Hæ? Hva har dette med spiseforstyrrelser å gjøre? Tror du HI sitter og snakker med barna om vekt? Jeg har også spurt om vekt på barn her inne, og det er fordi jeg har vært bekymret for vekta til min småspiste jente, og lurer derfor på om hun er veldig tynn i forhold til andre.

Slapp av.

Gjest Julia1984
Skrevet

Er det rart unge jenter sliter med spiseforrstyrrelser! Hva er vitsen? Hva skal du gjøre med info du innhenter om andre småbarns vekt?Anonymous poster hash: 02f2e...bfb

Hæ? Hva har dette med spiseforstyrrelser å gjøre? Tror du HI sitter og snakker med barna om vekt? Jeg har også spurt om vekt på barn her inne, og det er fordi jeg har vært bekymret for vekta til min småspiste jente, og lurer derfor på om hun er veldig tynn i forhold til andre.

Slapp av.

Synes hun har et poeng. Synes det er mange vekttråder og ofte sånn: "min jente på 1 år er slank....etc". Slank??? Hvem diskuterer småbarn på den måten?

Skrevet (endret)

Slapp av.

Synes hun har et poeng. Synes det er mange vekttråder og ofte sånn: "min jente på 1 år er slank....etc". Slank??? Hvem diskuterer småbarn på den måten?
Men, tror du disse vekttrådene går ut på å ha slankest mulig barn? Jeg kan og si at jentene mine er slanke. Spesielt 6-åringen. Og det er fordi det er sånn hun beskrives best. Hun er ikke tykk og ikke tynn, men midt i mellom, og det kaller jeg slank. Slank er da ikke noe negativt ord? Endret av Honningmelon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...