Gå til innhold

It's back!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menstruasjonen min altså. Tar halvannet år etter fødsel å få den tilbake. Etter begge ungene. Flere som er så trege? :) Ammer litt ennå, ja. Og hele "konsistensen" på kroppen min endrer seg. Hormoner er kraftige saker.

Siden vi er godt fornøyde med to fine unger får jeg bare bli vant til denne månedlige, ekle greien igjen. ;) Har knapt hatt mensen siden sommeren 2008! :o

Anonymous poster hash: 92293...854

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kom den ganske på dagen nøyaktig en måned etter at jeg sluttet helt å amme begge gangene..

Anonymous poster hash: 755e6...dba

Skrevet

Jeg brukte også lang tid på å få tilbake menstruasjonen. Har ikke hatt mensen på fire år faktisk, me. Har fått tre unger på den tiden da...

ok, når jeg skriver det så ser jeg at det kanskje ikke tokså lang tid likevel, for jeg ville jo hatt mensen om egget ikke ble befruktet...

Men så deilig for deg å gå uten menstruasjon da!! :)

Nå bruker jeg spiral og småbiler hele tiden, det er slitsomt...

Anonymous poster hash: afb32...42b

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeg brukte også lang tid på å få tilbake menstruasjonen. Har ikke hatt mensen på fire år faktisk, me. Har fått tre unger på den tiden da...

ok, når jeg skriver det så ser jeg at det kanskje ikke tokså lang tid likevel, for jeg ville jo hatt mensen om egget ikke ble befruktet...

Men så deilig for deg å gå uten menstruasjon da!! :)

Nå bruker jeg spiral og småbiler hele tiden, det er slitsomt...

Anonymous poster hash: afb32...42b

Småbiler? Er ikke det litt ekkelt, da :o

Skrevet

Ha, ha! :)

Nå håper jeg bare de siste, seige svangerskapskiloene får fart på seg. Det var slik forrige gang. Krysser fingre! :P

HI

Anonymous poster hash: c2825...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...