Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Når begynner de små å ligge "normalt" når de sover? Har en liten gutt på snart 2 år, spm sover i ligger å sover på magen med bena trukket opp. Ikke det at det gjør så mye, men vi må jo legge over dyna flere ganger i løpet av natta. Han våkner av at han blir kald. Anonymous poster hash: b4134...d64
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 hm.. jeg er 27 og ligger ikke rett ut i samme stilling hele natten selv.. min 2,5 åring ligger og urolig, men her har vi motsatt problem. han drar dynen så langt over seg så han blir svett. legges derfor i bare bleien. kanskje du kan ha på din en pysj, evnt tykkere enn du har brukt hittil? så kan han sparke av dynen så mye han vil uten å bli kald Anonymous poster hash: 9f72d...4de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Har vurdert det, men han kan ikke bruke ull pga eksem. Jeg snur meg mye når jeg sover jeg også,hehe. Men han snur seg mye og gjerne begge veier i senga. Litt teit forklart, men.... ;-) HI Anonymous poster hash: b4134...d64
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Treng vel ikke bruke ull. Anonymous poster hash: d59ce...834
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Hva med babysafe/sovepose? Anonymous poster hash: a4eb3...7f7
Tante Gustava Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Bruk en tykkere pysj og så trenger han ikke ha det så kaldt på soverommet. Lillebror her var likedan. Nå er han 4 år. Sover fortsatt urolig, men drar nok på seg dyna i søvne nå. Er i alle fall sjelden han ligger helt uten dyne nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå