Gå til innhold

Hvordan rapporterer man private meldinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å få private meldinger med masse dritt på grunn av meninger jeg har her gidder jeg ikke! Noen som vet hvordan jeg kan rapportere meldingen og brukeren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke sende meldingene videre til moderator ? Så kan de avgjøre hva de vil gjøre med aktuelle bruker ..

Skrevet

Å få private meldinger med masse dritt på grunn av meninger jeg har her gidder jeg ikke! Noen som vet hvordan jeg kan rapportere meldingen og brukeren?

Tuller du? Sender de meldinger privat pga meningene dine? Mange av de som er her inne må ha stått langt langt bak i køen når hjerne og personlighet ble delt ut!

Anonymous poster hash: 19713...a8a

Skrevet

Kan du ikke sende meldingene videre til moderator ? Så kan de avgjøre hva de vil gjøre med aktuelle bruker ..

Hvordan gjør man det? Går det ann å videresende den slik at avsender også synes?

Skrevet

Send en privat melding til Elin. Det tar hun garantert tak i i morgen.

Skrevet

Du bør vel kanskje roe ned de fanatiske meningene dine da. Støtter ikke at du skal få drit på pm, men du lirer jo av deg det utroligste.

Skrevet

Send en privat melding til Elin. Det tar hun garantert tak i i morgen.

Takk. Da skal jeg gjøre det så kan jo hun eventuelt gå inn på min bruker å lese brevet. :)

Skrevet

Send pm til Elin og Anne-Victoria som er admin her. Evt mail dem.

Skrevet

Du bør vel kanskje roe ned de fanatiske meningene dine da. Støtter ikke at du skal få drit på pm, men du lirer jo av deg det utroligste.

Jeg står for de meningene jeg har! At andre er uenige med meg bryr meg lite. Mange jeg er uenige med men å sende dritt på pm gjør jeg ikke, å det aksepterer jeg heller ikke selv! Ferdig diskutert!

Skrevet

På en måte er det jo bedre å få melding på pm, og ikke en tråd om seg selv  :P

Men forstår godt at du ikke finner deg i dette!

Prøv:

trykk på navnet ditt, over logg ut og varsel-knappen, da kommer valg opp (gå til profil, meldinger, likes, kontrollpanel osv). Det nederste alternativet er "ignorer bruker".. Kanskje det funker??

Anonymous poster hash: a2fc0...260
Skrevet

Personlig skulle eg gjerne fått drit på pm framfor at det blir oppretta anonyme trådar osv.

Men om di vidaresender til forumansvarleg ordnar det seg nok.

Skrevet

Som om du ikke fortjener dritt på PM? Haha! Er overasket over at du ikke får innboksen din full hver dag! Måte på menneske.

Anonymous poster hash: 654c3...cc9
Skrevet

Som om du ikke fortjener dritt på PM? Haha! Er overasket over at du ikke får innboksen din full hver dag! Måte på menneske.

Skjønner jeg har gått glipp av noe. Hva i all verden slags 'grusomme' meninger kan noen ha som forårsaker en slik forakt?? Veldig fascinerende.

Anonymous poster hash: cd2f4...cd4

Gjest meg&mini
Skrevet

Er det sant?

Herregud.

Jeg trodde det var voksne mennesker her inne, jeg. Voksne mennesker tåler og aksepterer at det finnes andre mennesker med et annerledes syn på ting og med andre meninger.

Skjerp dere!

Skrevet

Er det sant?

Herregud.

Jeg trodde det var voksne mennesker her inne, jeg. Voksne mennesker tåler og aksepterer at det finnes andre mennesker med et annerledes syn på ting og med andre meninger.

Skjerp dere!

Hvis du leser svarene over her, så ser jo du at de ikke er mye voksen, dessverre.

Anonymous poster hash: 19713...a8a

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Du kan rapportere hele brukeren ved å gå inn på profilen hennes og trykke der det står "rapporter bruker".

Skrevet

Skjønner jeg har gått glipp av noe. Hva i all verden slags 'grusomme' meninger kan noen ha som forårsaker en slik forakt?? Veldig fascinerende.

Anonymous poster hash: cd2f4...cd4

Tipper det er fordi hun støtter dyremishandling? Eller kan jo være andre tråder med horrible holdninger også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...