Musemorbr / Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Dette var favorittboka mi da jeg var lita. Den har beklageligvis ikke overlevd da den ble offer for en lekasje i mine foreldres kjeller. Det er ikke tilfeldigvis noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Jeg har selvfølgelig googlet før jeg spør her, men finner bare steder hvor den ikke er i salg. Det hadde betydd mye for meg å kunne dele denne boka med mine barn.
*Yuna* Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Den boken hadde jeg også Fin bok! Skal søke litt å se.
*Yuna* Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Jeg får ikke til å linke med mobil. Men hvis du søket på Jan Løøf-Tre fortellinger på bokklubben.no så finner du den Riktignok i en annen bok da.
Musemorbr / Skrevet 5. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2013 Mener det sto ikke i salg hos bokklubben også, nettopp på den boken? Hmm...
*Yuna* Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Jeg får opp på lager, sendes innen 1 virkedag?
Musemorbr / Skrevet 5. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2013 Joda... Levering: ikke i salg. Synd, egentlig. God pris og vi er med i bokklubben.
*Yuna* Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Nei, jaggu.. Når jeg klikker meg et hakk videre står det ikke i salg :/
Musemorbr / Skrevet 5. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2013 http://www.bokklubben.no/SamboWeb/mobil/produkt.do?produktId=3209002 Gjør du? Er det en annen bok en denne da?
Musemorbr / Skrevet 5. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2013 Nei, jaggu.. Når jeg klikker meg et hakk videre står det ikke i salg :/ Nå snakker vi rundt hverandre her. Sånn er det å bli ivrig. Takk uansett.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 http://www.antikvariat.net/get/search.cgi?id=pikjrjvjoajp,3,0,17&qe=LOP137020
Musemorbr / Skrevet 5. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2013 http://www.antikvariat.net/get/search.cgi?id=pikjrjvjoajp,3,0,17&qe=LOP137020 Takk, men den versjonen er svensk. Det blir litt feil, spesielt siden vi er en norsk/dansk husholdning og gutten er språkforvirret nok som det er.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. september 2013 #12 Skrevet 5. september 2013 http://www.antikvariat.net/get/search.cgi?id=pikjrjvjoajp,3,0,17&qe=LOP137020 Takk, men den versjonen er svensk. Det blir litt feil, spesielt siden vi er en norsk/dansk husholdning og gutten er språkforvirret nok som det er. Det var dumt!
frk Nilsen Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 Dette var favorittboka mi da jeg var lita. Den har beklageligvis ikke overlevd da den ble offer for en lekasje i mine foreldres kjeller. Det er ikke tilfeldigvis noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Jeg har selvfølgelig googlet før jeg spør her, men finner bare steder hvor den ikke er i salg. Det hadde betydd mye for meg å kunne dele denne boka med mine barn. Mener å ha sett den i nettbutikken til Tanum Kjempefin bok
Musemorbr / Skrevet 5. september 2013 Forfatter #14 Skrevet 5. september 2013 Dette var favorittboka mi da jeg var lita. Den har beklageligvis ikke overlevd da den ble offer for en lekasje i mine foreldres kjeller. Det er ikke tilfeldigvis noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Jeg har selvfølgelig googlet før jeg spør her, men finner bare steder hvor den ikke er i salg. Det hadde betydd mye for meg å kunne dele denne boka med mine barn. Mener å ha sett den i nettbutikken til Tanum Kjempefin bok Har sjekket tanum, bokkilden, bokklubben, cdon og platekompaniet.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #15 Skrevet 5. september 2013 Å ja, den hadde jeg da jeg var liten også, og nå har jentene mine arvet den. Eldste elsker den! Synd at den er så vanskelig å finne da Anonymous poster hash: 36fe5...648
Musemorbr / Skrevet 5. september 2013 Forfatter #16 Skrevet 5. september 2013 Åååå bokkilden HAR "tre fortellinger" Da har jeg funnet den!!!
Musemorbr / Skrevet 5. september 2013 Forfatter #17 Skrevet 5. september 2013 Takk for hjelp og støtte, jenter. Det er en fantastisk bok da.
frk Nilsen Skrevet 5. september 2013 #18 Skrevet 5. september 2013 Veldig fin "det røde eplet" også Hadde en gammel tante i Sverige som pleide å lese bøkene for oss
Himmel og hav Skrevet 5. september 2013 #19 Skrevet 5. september 2013 http://www.barnasantikvariat.no/barnasantikvariat.htm Sjekk her. Der lå den ihvertfall på lista over nyere bildebøker.
mvt Skrevet 5. september 2013 #20 Skrevet 5. september 2013 Jeg elsket også de bøkene som barn! Kjøpte Mannen med de røde eplet og treåringen vår er så glad i den historien. Prøvde å kjøpe Tre fortellinger på Bokkilden, men kjøpet feilet..! Har dere andre kjøpt opp hele lageret deres??
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #21 Skrevet 5. september 2013 Det var en av yndlingsbøkene til mannen da han var liten også Svigermor har funnet to eksemplarer på loppemarked til oss, så her har barna hver sin Litt flaks var det, men hun er på mange loppemarkeder også, kanskje du kan ha like flaks? Anonymous poster hash: 45d42...3ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå