Gå til innhold

Morfar er sjørøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var favorittboka mi da jeg var lita. Den har beklageligvis ikke overlevd da den ble offer for en lekasje i mine foreldres kjeller. Det er ikke tilfeldigvis noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Jeg har selvfølgelig googlet før jeg spør her, men finner bare steder hvor den ikke er i salg. Det hadde betydd mye for meg å kunne dele denne boka med mine barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den boken hadde jeg også :) Fin bok! Skal søke litt å se.

Skrevet

Jeg får ikke til å linke med mobil. Men hvis du søket på Jan Løøf-Tre fortellinger på bokklubben.no så finner du den :) Riktignok i en annen bok da.

Skrevet

Mener det sto ikke i salg hos bokklubben også, nettopp på den boken? Hmm...

Skrevet

Jeg får opp på lager, sendes innen 1 virkedag?

Skrevet

Joda... Levering: ikke i salg. Synd, egentlig. God pris og vi er med i bokklubben.

Skrevet

Nei, jaggu.. Når jeg klikker meg et hakk videre står det ikke i salg :/

Skrevet

Nei, jaggu.. Når jeg klikker meg et hakk videre står det ikke i salg :/

Nå snakker vi rundt hverandre her. Sånn er det å bli ivrig. :) Takk uansett.

Skrevet

Dette var favorittboka mi da jeg var lita. Den har beklageligvis ikke overlevd da den ble offer for en lekasje i mine foreldres kjeller. Det er ikke tilfeldigvis noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Jeg har selvfølgelig googlet før jeg spør her, men finner bare steder hvor den ikke er i salg. Det hadde betydd mye for meg å kunne dele denne boka med mine barn.

Mener å ha sett den i nettbutikken til Tanum :) 

Kjempefin bok

Skrevet

Mener å ha sett den i nettbutikken til Tanum :)

Kjempefin bok

Har sjekket tanum, bokkilden, bokklubben, cdon og platekompaniet.

Skrevet

Å ja, den hadde jeg da jeg var liten også, og nå har jentene mine arvet den. Eldste elsker den! Synd at den er så vanskelig å finne da :(

Anonymous poster hash: 36fe5...648
Skrevet

Åååå bokkilden HAR "tre fortellinger"

Da har jeg funnet den!!! :D

Skrevet

Takk for hjelp og støtte, jenter. Det er en fantastisk bok da. :)

Skrevet

Veldig fin "det røde eplet" også :)

Hadde en gammel tante i Sverige som pleide å lese bøkene for oss

Skrevet

Jeg elsket også de bøkene som barn! Kjøpte Mannen med de røde eplet og treåringen vår er så glad i den historien. Prøvde å kjøpe Tre fortellinger på Bokkilden, men kjøpet feilet..! Har dere andre kjøpt opp hele lageret deres??;)

Skrevet

Det var en av yndlingsbøkene til mannen da han var liten også:) Svigermor har funnet to eksemplarer på loppemarked til oss, så her har barna hver sin :) Litt flaks var det, men hun er på mange loppemarkeder også, kanskje du kan ha like flaks?

Anonymous poster hash: 45d42...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...