Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Jeg har følgende: Vognpose Bilstolpose Vogn med bag Vippestol Babygym Alt av klær Laken Gulpekluter Stellematte Bæresjal Ergo bæresele Bamser Dyne Helsetepper Stelleveske Hva jeg tenker jeg mangler: Brystpumpe Bilstol Bleier Smokker Tåteflasker Salver og badeolje, babyshampoo Ammeinnlegg Seng Madrass Pute Dynetrekk Tisselaken Lammeskinn Regntrekk til vogn. Vi skal handle siste rest i dag, er det noen som kommer på noe essensielt som vi burde ha? Anonymous poster hash: e5f07...de0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Ta det med ro, butikkene er åpne etter babyen er født også Brystpumpe kan du fint vente med å kjøpe, ikke sikkert du har behov for det. Det kan også lånes/leies på helsestasjoner. Det eneste jeg kan komme på er Purelan brystvortesalve, lurt å smøre helt fra starten, man blir fort sår. Anonymous poster hash: 7f4e6...7f8
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Du har pose til bilsetet, men ikke bilsete? For en fantastisk prioritering! Anonymous poster hash: 6ad5d...3de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Du har pose til bilsetet, men ikke bilsete? For en fantastisk prioritering! Anonymous poster hash: 6ad5d...3de Det står jo at hun skal kjøpe bilsete idag... Noen må visst bare pirke på ting... Anonymous poster hash: 0b376...70b
Syngensang Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Ammebh kanskje? Men på den andre side blir puppane kanskje plutseleg heilt utruleg gigantiske, så litt vanskeleg å kjøpe rett str.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Du har pose til bilsetet, men ikke bilsete? For en fantastisk prioritering! Anonymous poster hash: 6ad5d...3de Posen til bilsete er etter forrige barn. Men ville ikke bruke bilsetet etter ham da han er skolegutt nå og det er rimelig foreldet. Hi Anonymous poster hash: e5f07...de0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Ammebh kanskje? Men på den andre side blir puppane kanskje plutseleg heilt utruleg gigantiske, så litt vanskeleg å kjøpe rett str. Jaaaa, sånn typisk at jeg hadde glemt det. Er allerede lekkasjer fra brystene så regner med jeg kan kjøpe en til de første ukene. Anonymous poster hash: e5f07...de0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Jeg tror du ligger godt ann. Du har nok allerede en god del ting mer enn du trenger. Det eneste jeg vil foreslå er noen lettleste bøker til deg selv og en pakke mme.. Sansynlig vis går ammingen helt greit, men for meg var det en god følelse å vite at jeg hadde en reserveløsning om det skulle skjære seg. Anonymous poster hash: d900d...023
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Jeg tror du ligger godt ann. Du har nok allerede en god del ting mer enn du trenger. Det eneste jeg vil foreslå er noen lettleste bøker til deg selv og en pakke mme.. Sansynlig vis går ammingen helt greit, men for meg var det en god følelse å vite at jeg hadde en reserveløsning om det skulle skjære seg. Anonymous poster hash: d900d...023 Har hele serien med a song of ice and fire så bøker har jeg til hele permisjonen Får kjøpe med en sånn ferdigblandet mme å ha i bakhånd. Hadde ikke bruk for det med første. Da pumping gikk veldig fint for min del. Må pumpe uansett da jeg må lagre litt melk til jeg skal jobbe igjen etter 2-3 mnd og det er umulig med ammefri. Anonymous poster hash: e5f07...de0
Kyllingbein Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Det jeg satte aller mest pris på ha var: gedigne amme bh (for store allerede etter få dager men reddet helt grusom spreng og lekkasje) brystpumpe for å lette spreng, og salve for såre bryst. Og bilstol ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå