Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Jeg er på dag 11 på knekkebrøddietten og lurer på om jeg ødelegger hele effekten om jeg spiser et kakestykke? Hensikten er jo å "slanke leveren" sånn at kirugen kommer lettere til under operasjonen. Jeg har vært såååå flink og fulgt kuren slavisk, men i morgen skal vi feire en bursdag og jeg har ikke lyst å sitter der og ikke spise noenting. Setter pris på om noen med peiling gidder å svare meg. Anonymous poster hash: 655c7...a9f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Jeg spiste et par vanlige måltider under de 14 dagene. Gikk helt fint det. Kan vel hende det gjør vektnedgangen noe mindre enn hvis du bare hadde spist knekkebrød, men kan ikke utgjøre all verdens. Lykke til med operasjonen! Anonymous poster hash: d4ff3...f37
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Det er mulig det ikke gjør noen skade, men hvis man ikke greier å holde seg unna fetende mat i 14 dager, så sier det jo litt om hvorfor man må ha slankeoperasjon og ikke bare kan slanke seg på vanlig måte. Det er jo opp til deg om du da evt ikke får slanket leveren nok og har økt fare for blødning under operasjon pga at leveren står i veien. Anonymous poster hash: 1ad97...c5b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Søstra mi ble slankeoperert for 3-4 år siden å gikk på sånn før diett som alle må. Hun var kjempe flink men unnet seg faktisk et kakestykke når hun var borte på besøk. Nå skal det sies at tross streng kur før operasjon, gikk hun ikke ned alle kg legen ønsket, men fikk operasjon fordi. Det viktigste er å klare å omstille hjernen etter en operasjon. Derfor jeg ikke tok den. Anonymous poster hash: 84699...ce4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Det er mulig det ikke gjør noen skade, men hvis man ikke greier å holde seg unna fetende mat i 14 dager, så sier det jo litt om hvorfor man må ha slankeoperasjon og ikke bare kan slanke seg på vanlig måte. Det er jo opp til deg om du da evt ikke får slanket leveren nok og har økt fare for blødning under operasjon pga at leveren står i veien. Anonymous poster hash: 1ad97...c5b Eh.... Ja? Selvsagt sier det litt om hva problemet er! Er det andre selvsagte ting du vil si med det samme også? Hva med at vannet er vått og ilden varm? Tåpelig svar! Og jeg klarer fint å ikke spise, men syns det er litt stusselig å ikke smake noen ting når man er invitert bort. Men må jeg er det ingen problem, kjære deg. Hi Anonymous poster hash: 655c7...a9f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Jeg spiste et par vanlige måltider under de 14 dagene. Gikk helt fint det. Kan vel hende det gjør vektnedgangen noe mindre enn hvis du bare hadde spist knekkebrød, men kan ikke utgjøre all verdens. Lykke til med operasjonen! Anonymous poster hash: d4ff3...f37 Takk for ordentlig svar. Jeg har alt gått ned en hel del og siden jeg ikke er av de tyngste i utgangspunktet er bmi'en ganske nær minimumsgrensen for å få operasjon faktisk. Så da tar jeg meg et bittelite stykke Hi Anonymous poster hash: 655c7...a9f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Det er mulig det ikke gjør noen skade, men hvis man ikke greier å holde seg unna fetende mat i 14 dager, så sier det jo litt om hvorfor man må ha slankeoperasjon og ikke bare kan slanke seg på vanlig måte. Det er jo opp til deg om du da evt ikke får slanket leveren nok og har økt fare for blødning under operasjon pga at leveren står i veien. Anonymous poster hash: 1ad97...c5b Det du skriver om her er veldig ekstreme tilfeller og svært sjeldne. Det viktigste er at man klarer å ta av seg noen kg i det heletatt! Mange som får operasjon selvom de ikke har klart å gå ned. Er ikke alle det er like enkelt for! Anonymous poster hash: 84699...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå