Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #26 Skrevet 5. september 2013 Neste gang former du mosen i kuler og friterer dem. Takk for tips. Får prøve det. :-)
Monajenten Skrevet 5. september 2013 #27 Skrevet 5. september 2013 Neste gang former du mosen i kuler og friterer dem. Takk for tips. Får prøve det. :-) Jeg vil gjerne ha bildeserie da også
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #28 Skrevet 5. september 2013 Neste gang former du mosen i kuler og friterer dem. Takk for tips. Får prøve det. :-)Jeg vil gjerne ha bildeserie da også Haha, det skal dere få! ;-)
Frigga Skrevet 5. september 2013 #30 Skrevet 5. september 2013 Fantastisk bra! Ser deg for meg der du sitter bak tastaturet ditt og tror at nå....nei nå.....nei nå, kommer det endelig et bilde....nei, ikke nå heller.... Tror faktisk du nå ser akkurat ut som profilbildet ditt God middag
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #31 Skrevet 5. september 2013 Fantastisk bra! Ser deg for meg der du sitter bak tastaturet ditt og tror at nå....nei nå.....nei nå, kommer det endelig et bilde....nei, ikke nå heller.... Tror faktisk du nå ser akkurat ut som profilbildet ditt God middag Du har helt rett... veldig frustrerende dette her... sikkert noe jeg kan nevne på ris og ros. Men prøver å laste opp via mobilen da. Mulig det er litt mer kronglete.
Nettie+jentungen Skrevet 5. september 2013 #32 Skrevet 5. september 2013 Hoho, fantastisk innlegg! Flott at det er andre som er like "flinke" som meg
CaptainHindsight Skrevet 5. september 2013 #33 Skrevet 5. september 2013 Jeg er faktisk pervers nok til å synes det så deilig ut. Fantaserer litt om at den er fylt med ost og greier.Og ordet ost fekk meg til å sjå på potetmosen med nye auge Fekk lyst å blande kald potetmos med riven ost, før det blir lagt i frityren ved hjelp av skei. Ketchup til som ein av 5 om dagen Å gru... Det hørtes faktisk helt fantastisk ut...
Ennai Skrevet 5. september 2013 #34 Skrevet 5. september 2013 Fantastisk bra! Ser deg for meg der du sitter bak tastaturet ditt og tror at nå....nei nå.....nei nå, kommer det endelig et bilde....nei, ikke nå heller.... Tror faktisk du nå ser akkurat ut som profilbildet ditt God middag Du tok ordene ut av munnen min:-p *ler så mye at ungen datt av fanget* :-D
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. september 2013 #35 Skrevet 5. september 2013 Haha for en fantastisk tråd på en ellers nokså kjedelig ettermiddag Håper dere fikk i dere noe middag i alle fall, uansett hvor mange ganger du måtte prøve å lage mat før noen omsider var villig til å prøvesmake
SmellyCat Skrevet 5. september 2013 #36 Skrevet 5. september 2013 Denne matbloggen må jeg bare følge videre. Fantastisk!
MammantilNurket Skrevet 5. september 2013 #37 Skrevet 5. september 2013 Fantastisk!! Men jeg skjønte ikke helt hva du prøvde på i første omgang ... en slags røsti basert på potetmos??
☆☆☆ Skrevet 5. september 2013 #38 Skrevet 5. september 2013 Fantastisk!! Men jeg skjønte ikke helt hva du prøvde på i første omgang ... en slags røsti basert på potetmos??Sjekk del 1, denne historia kjem i to trådar
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #39 Skrevet 5. september 2013 Haha for en fantastisk tråd på en ellers nokså kjedelig ettermiddag Håper dere fikk i dere noe middag i alle fall, uansett hvor mange ganger du måtte prøve å lage mat før noen omsider var villig til å prøvesmake Middagen ble veldig bra faktisk. Ovnsstekt hel kylling med salat og ris. :-)
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #40 Skrevet 5. september 2013 [quote name="MammantilNurket" post="145661716" timestamp="1378402693" Fantastisk!! Men jeg skjønte ikke helt hva du prøvde på i første omgang ... en slags røsti basert på potetmos?? Her er den opprinnelige tråden min. Begynte så fint å legge ut bilder, men så fikk jeg det ikke til noe mer og prøvde ved å opprette en ny tråd (denne). Jeg hadde i utgangspunktet planer om å legge ut et skryteinnlegg, en slags "matblogg" for å gi dere et godt tips med hva dere kunne gjøre med rester av potetmos. Også gikk det bare veldig skeis.
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #41 Skrevet 5. september 2013 [quote name="MammantilNurket" post="145661716" timestamp="1378402693" Fantastisk!! Men jeg skjønte ikke helt hva du prøvde på i første omgang ... en slags røsti basert på potetmos?? Her er den opprinnelige tråden min. Begynte så fint å legge ut bilder, men så fikk jeg det ikke til noe mer og prøvde ved å opprette en ny tråd (denne). Jeg hadde i utgangspunktet planer om å legge ut et skryteinnlegg, en slags "matblogg" for å gi dere et godt tips med hva dere kunne gjøre med rester av potetmos. Også gikk det bare veldig skeis. Ok, nå skjedde det noe galt igjen.... OMG!! Virkelig ikke min dag i dag. Her er linken: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144078316-trodde-jeg-skulle-imponere-med-et-slags-s%C3%A5nn-fristende-mat-blogginnlegg-men-neida/#entry145661292
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. september 2013 #42 Skrevet 5. september 2013 Haha for en fantastisk tråd på en ellers nokså kjedelig ettermiddag Håper dere fikk i dere noe middag i alle fall, uansett hvor mange ganger du måtte prøve å lage mat før noen omsider var villig til å prøvesmake Middagen ble veldig bra faktisk. Ovnsstekt hel kylling med salat og ris. :-) Det er jo kjempegodt!! Får ofte hel kylling av svigermor og marinerer dem og helsteker dem over natta. Åå det er så godt
BillieNickwill Skrevet 5. september 2013 #43 Skrevet 5. september 2013 For en fantastisk blogg Tired mama, første gang jeg har ledd så tårene har sprutet av noe på Dib. Herlig!!
Gjest Kira Skrevet 5. september 2013 #44 Skrevet 5. september 2013 Jeg er faktisk pervers nok til å synes det så deilig ut. Fantaserer litt om at den er fylt med ost og greier.Og ordet ost fekk meg til å sjå på potetmosen med nye auge Fekk lyst å blande kald potetmos med riven ost, før det blir lagt i frityren ved hjelp av skei. Ketchup til som ein av 5 om dagen Hehe, du høres gravid ut også
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. september 2013 #46 Skrevet 5. september 2013 I helv...?? Har oppdatert telefonen, og fått en sånn ekkel tilleggsfunksjon på ordlista, der ordforslag kommer på en rad øverst på tastaturet, og ordboka er herved rævva...tar dobbelt så lang tid å skrive, ettersom den bare foreslår ubrukelige ord...som det der...det skulle selvsagt stå «hahahahaha!»
CaptainHindsight Skrevet 5. september 2013 #47 Skrevet 5. september 2013 Geishbanans!!! Hahahaha Mer treffende enn "hahaha" da.
MammantilNurket Skrevet 5. september 2013 #48 Skrevet 5. september 2013 I helv...?? Har oppdatert telefonen, og fått en sånn ekkel tilleggsfunksjon på ordlista, der ordforslag kommer på en rad øverst på tastaturet, og ordboka er herved rævva...tar dobbelt så lang tid å skrive, ettersom den bare foreslår ubrukelige ord...som det der...det skulle selvsagt stå «hahahahaha!» Den er faktisk litt skummel Den presterte å skrive at jeg hadde håndjern (!!) i stellevesken - skulle stå "håndKREM" ...
☆☆☆ Skrevet 5. september 2013 #49 Skrevet 5. september 2013 Geishbanans!!!Eg for min del skal lagre ordet i mi ordliste. Kjem stadig opp i situasjonar der det kjem til nytte
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #50 Skrevet 5. september 2013 I helv...?? Har oppdatert telefonen, og fått en sånn ekkel tilleggsfunksjon på ordlista, der ordforslag kommer på en rad øverst på tastaturet, og ordboka er herved rævva...tar dobbelt så lang tid å skrive, ettersom den bare foreslår ubrukelige ord...som det der...det skulle selvsagt stå «hahahahaha!» Haha!!! Geishbanans! Da har jeg lært et nytt ord i dag også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå