Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2013 Hmmm.... nei.... Er det maksgrense på å laste opp to bilder pr dag på disse sidene?
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Unnskyld meg, men jeg ler så jeg griner her :D Ikke bare kokkelering du sliter med om dagen? Unnskyld, unnskyld, bare tulla jeg. Fortsett med den spennende matbloggen din, pliiiis
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2013 Haha nei tydeligvis ikke!!! :-) Hmmm... kanskje det er sånn at man må skrive mer tekst??
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2013 Haha nei tydeligvis ikke!!! :-) Hmmm... kanskje det er sånn at man må skrive mer tekst?? Nei, var visst ikke det heller. Jaja, uansett så ble ikke resultatet slik jeg så for meg i hodet mitt. Alt bøe bare en smørje, og ikke godt ble det heller... Jaja, får vel bare holde meg til posesuppene jeg da... Stakkars familien min. :-)
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2013 Der kom det plutselig et bilde!! Resultatet!! Fristende?? ;-)
☆☆☆ Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Kan trøste deg med at dagens kokkelering her er så tragisk at det ikkje er verdig ein bildeserie. Er i elendig form og trengte å tilbringe heile sjukemeldingsdagen i senga. Det gjekk ikkje då lisja våkna med forkjølelse, og måtte vere heime. Vel, lunsjen hennar vart potet, gulrot og frossenfisk kokt 5 min i micro. Deretter most med gaffel saman med majones og tacosaus. Takk og lov at ho ikkje har vett på å vere kresen Stekt potetmos må vere reine gourmetmåltidet i forhold..
☆☆☆ Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Såg bildet og trekk tilbake kommentaren min
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Haha! Men det kan jo være de er gode? Ser ut til at du har vært raus med smøret! Anonymous poster hash: 4164a...590
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Hva er det du har prøvd å lage her? Anonymous poster hash: 5940f...fcd
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2013 Haha! Men det kan jo være de er gode? Ser ut til at du har vært raus med smøret! Anonymous poster hash: 4164a...590 Nei, de var ikke det heller vet du. Smakte bare stekt potetmos på en måte. Og veldig smør! Kanskje jeg brukte for mye smør? Var redd de skulle sette seg fast, jeg. Noe de gjorde uansett tross alt smøret.
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #13 Skrevet 5. september 2013 Hva er det du har prøvd å lage her? Anonymous poster hash: 5940f...fcd Tenkte å steke restepotetmosen. Et tips jeg fikk. Trodde det skulle bli slike gode stekepoteter. :-)
Monajenten Skrevet 5. september 2013 #14 Skrevet 5. september 2013 Hahahaha jeg ler så jeg griner her Takk for fantastisk underholdning
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #15 Skrevet 5. september 2013 Hva er det du har prøvd å lage her? Anonymous poster hash: 5940f...fcd Fant det andre innlegget nå...og ja, det så jo ut som om det smakte morsomt ut Trodde først du hadde klart å ihjel steke fiskpinner jeg! Hehe.. Anonymous poster hash: 5940f...fcd
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #16 Skrevet 5. september 2013 Ok, da blir det bare ovnsstekt kylling med salat. Dere flinke damer; er dette rette veien å steke en kylling på? Blir alltid kritisert av mannen for at jeg legger kyllingen feil vei. For meg ser dette riktig ut, for da får man mest stekt skinn.
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #17 Skrevet 5. september 2013 Ok, da blir det bare ovnsstekt kylling med salat. Dere flinke damer; er dette rette veien å steke en kylling på? Blir alltid kritisert av mannen for at jeg legger kyllingen feil vei. For meg ser dette riktig ut, for da får man mest stekt skinn.
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #18 Skrevet 5. september 2013 Prøver igjen med kyllingen:
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #19 Skrevet 5. september 2013 Ok, da blir det bare ovnsstekt kylling med salat. Dere flinke damer; er dette rette veien å steke en kylling på? Blir alltid kritisert av mannen for at jeg legger kyllingen feil vei. For meg ser dette riktig ut, for da får man mest stekt skinn.
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #20 Skrevet 5. september 2013 Ok, da blir det bare ovnsstekt kylling med salat. Dere flinke damer; er dette rette veien å steke en kylling på? Blir alltid kritisert av mannen for at jeg legger kyllingen feil vei. For meg ser dette riktig ut, for da får man mest stekt skinn. Jeg gir opp altså...
CaptainHindsight Skrevet 5. september 2013 #21 Skrevet 5. september 2013 Jeg er faktisk pervers nok til å synes det så deilig ut. Fantaserer litt om at den er fylt med ost og greier.
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #22 Skrevet 5. september 2013 Ok, da blir det bare ovnsstekt kylling med salat. Dere flinke damer; er dette rette veien å steke en kylling på? Blir alltid kritisert av mannen for at jeg legger kyllingen feil vei. For meg ser dette riktig ut, for da får man mest stekt skinn. Jeg gir opp altså... Kylling!!
Tired mama Skrevet 5. september 2013 Forfatter #23 Skrevet 5. september 2013 Jeg er faktisk pervers nok til å synes det så deilig ut. Fantaserer litt om at den er fylt med ost og greier. Oj, kanskje du skal komme på middag til meg?? Lover deg at det blir servert bare mat som ser sånn ut... ;-)
☆☆☆ Skrevet 5. september 2013 #24 Skrevet 5. september 2013 Jeg er faktisk pervers nok til å synes det så deilig ut. Fantaserer litt om at den er fylt med ost og greier.Og ordet ost fekk meg til å sjå på potetmosen med nye auge Fekk lyst å blande kald potetmos med riven ost, før det blir lagt i frityren ved hjelp av skei. Ketchup til som ein av 5 om dagen
Musemorbr / Skrevet 5. september 2013 #25 Skrevet 5. september 2013 Neste gang former du mosen i kuler og friterer dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå